99 US$
186 US$
66 US$
210 US$
  • Roomservice
Van der Valk Hotel Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
94 US$
TripAdvisor
  • Gratis parkeren
Crowne Plaza Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Zwembad
Park Inn by Radisson Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
7 juli 2018 beoordeeld

Goede ontvangst en vlotte afhandeling. Kamer ruim en schoon. Uitzicht niet geweldig. Ontbijt intercontinental; voldoende keuze. Ruime parkeergelegenheid voor de auto; kosten 15 euro per dag. Lift naar parkeergarage ligt enigszins verscholen.

Kamertip: Voor de rotonde direct rechts voorsorteren en bij inrijden rechts aanhouden
Verbleef: juli 2018, reisde voor zaken
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klassehotel aan de rand van Antwerpen maar met het openbaar vervoer geraak je overal. Mooie ruime kamers. Badkamer wel een beetje gedateerd maar proper. Ontbijt heel uitgebreid. Vriendelijk personeel!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Ramada Plaza Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Beste Herman,

Hartelijk bedankt voor uw fijne review.

We zijn erg blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en van uw ruime en nette kamer.

Wat fijn dat ons ontbijtbuffet u heeft gesmaakt en dat u onze service ten zeerste op prijs kon stellen.

Het klopt inderdaad dat u vanuit ons hotel via het openbaar vervoer zo in het centrum staat.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot een volgende keer.

Jan-Willem Roenhorst, General Manager

5 mei 2018 beoordeeld

1 nacht in het Ramada Plaza verbleven. Goede ligging in Antwerpen en een mooi hotel met erg vriendelijk personeel. Onze kamer was zeer ruim met een kingsize bed, wat donker door de ligging maar verder schoon en prima geslapen. Een wat kleine ontbijtzaal maar wel een verzorgd en erg lekker ontbijt.
Voor deze prijs is het echt een aanrader als je in Antwerpen een weekendje weg gaat!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Ramada Plaza Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Beste Jan,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons hotel.

We zijn erg blij dat u een fijne tijd bij ons heeft beleefd en dat alles naar wens was op uw grote kamer met kingsize bed.

Het doet ons plezier dat u van ons lekkere ontbijtbuffet heeft kunnen genieten.

Onze medewerkers danken u voor de complimenten over hun gastvrijheid en hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen in het centrum van Antwerpen.

Warme groeten,

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verouderd hotel met vriendelijke staff. Gemakkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Lag net iets te ver van het centrum om te voet te gaan. €15 per dag voor gebruik van hun parking. Ontbijt was in orde.

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Hotel-cmanager, General Manager van Ramada Plaza Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2018

Beste,

Hartelijk dank om te verblijven in ons hotel en deze review neer te pennen.

De kamers werden enkele jaren geleden gerenoveerd, en ook in de nabije toekomst plannen we nog verdere opfrissingen aan ons hotel. Spijtig dat u deze als verouderd ervaarde.

Heel leuk dat u aangeeft dat u een aangenaam verblijf bij ons had en dat u het ontbijt lekker vond
Hartelijke groet en graag tot een volgende keer,

24 april 2018 beoordeeld

Hier afgelopen weekend geslapen. Lijkt alsof de tijd er sinds 1980 heeft stil gestaan. Hotel komt gedateerd over, ook de kamers zijn muffig.

Het personeel was alleraardigst.

De locatie van het hotel is prima, achter het hotel ligt een leuke wijk met prachtige gebouwen en leuke restaurants,

• Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Hotel-cmanager, General Manager van Ramada Plaza Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2018

Beste gast,

We danken u voor uw feeback.

Het doet ons plezier dat u tevreden was met onze ligging nabij het hartje van Antwerpen. Fijn dat u aangeeft dat er veel leuke eetgelegenheden zijn in de nabijheid van het hotel.

We vinden het jammer dat u ons hotel verouderd vindt. Onze kamers werden nochtans enkele jaren geleden nog gerenoveerd en we kunnen u verzekeren dat ons hotel een moderne en verzorgde infrastructuur heeft die algemeen door onze gasten wordt gewaardeerd. Ook zijn er in de nabije toekomst we nog verdere opfrissingen aan ons hotel gepland.

Ons personeel dankt u voor het compliment en hoopt u bij een volgend bezoek aan Antwerpen opnieuw te mogen verwelkomen.