“Eerste,maar zeker niet laatste keer”
Beoordeling van Nuance

Nuance
Geclassificeerd als nr. 4 van 50 Dessert in Antwerpen
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mij en mijn vrouw was het de eerste maal dat we een restaurant van dit niveau bezochten. Ik had een stijve bedoening verwacht en voelde me wat onwennig, maar dat was zeker niet nodig. De ontvangst was super vriendelijk en spontaan. Heel behulpzaam / zaalpersoneel met proffessionele kennis van zaken. De sommelier was een zeer joviale persoon die ons gezwind en met vleugje humor meenam op wereldreis met de bijpassende wijnen bij de gerechten. Die kon vertellen zonder dat het te vakkundig en te saai overkwam. Kortom we waren zeer relax en voelde ons echt op ons gemak.
De gerechten...tja...W A U W ! We kozen voor all the way, dus het 7 gangenmenu met bijpassende wijnen. Vanaf de amuses tot de zoetigheden bij de koffie( met een goeie " Half & Half )waren het stuk voor stuk pareltjes, fijn van smaken.
Kortom geslaagde avond, ook hadden we vanwege de prijsklasse de ingeving van " een once in a lifetime" maar we waren zo verbluft dat we het toch nog meerdere keren gaan herhalen.
Ps : aan de klagers hier die een slechte revieuw geven omdat ze niks speciaals en /of gratis kregen vanwege hun verjaardag.... Krijgen jullie 5 L benzine gratis als jullie gaan tanken op je verjaardag, krijgen jullie zaken gratis of extra korting als jullie op een verjaardag naar de supermarkt gaan?? Waarom verwachten jullie steeds dat men in de horeca gratis zaken geeft als men verjaart???

12 maart 2018 beoordeeld

Via een Groupon zijn we hier op een zondagmiddag de 6 gangen menu komen proeven. Zeer vriendelijke en stijfvolle ontvangst. De gerechten zijn allemaal tot in de puntjes verzorgd. Voortreffelijke smaakcombinaties! Wat een inspiratie. Onze gekozen wijn was helaas niet meer op voorraad, doch de sommelier deed ons een tegenvoorstel in een hogere prijsklasse, doch we kregen deze fles aan dezelfde prijs als de gekozen wijn. Klasse! Dit is een restaurant van de pure verwenning! Subliem eten, prachtig gepresenteerd als een schilderijtje, elegante bediening, vriendelijk en heel gastvrij. We komen hier zeker en vast nog eens terug, ook zonder Groupon!

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn sterren waard. Lekker gegeten met vijfgangenmenu (en meer dan voldoende!)
Het eten is niks excentriek maar allemaal herkenbare gerechten -maar dan een paar trappen omhoog getild - en met veel smaken en puur. Je kan à la carte eten of de menu nemen.
De bediening is geweldig leuk en op niveau. Maître is een toppertje en de sommelier best wel grappig. Leuk modern kader.

11 februari 2018 beoordeeld

Vrijdag 9 februari mocht ik samen met mijn vrouw genieten van een diner bij Restaurant Nuance in het pittoreske Duffel.
Vanaf de hartelijke ontvangst bij binnenkomst tot aan het persoonlijke afscheid vele uren later heeft de bediening geen steken laten vallen.
Zeer vriendelijk, correcte en uitgebreide uitleg bij de gerechten en met name de zeer kundige en zeer vriendelijke sommelier hebben bijgedragen aan een geweldige avond.
Wij hebben eerst het 5 gangen menu uitgebreid met een 6e gang (kreeft) en uiteindelijk zelfs ook met een 7e gang, de signature dish Varkenswang met Truffel. Geweldig, blij dat we dit hebben gedaan.
Als ik kijk naar de Nederlandse sterren zaken waar we zijn geweest, dan is dit zijn 2 sterren meer dan waard en ligt de 3e ster wellicht helemaal niet zo heel ver in de toekomst.

9 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste,

Gisterenmiddag kwamen wij lunchen in jullie restaurant. Omdat ons etentje vandaag nog steeds nazindert, wil ik toch even onze ervaring kwijt.

We hebben volop genoten van de diverse, fantastisch lekkere bordjes, gepresenteerd als kunstwerkjes en een streling voor de tong. Al had het voor ons een wrange nasmaak door de koele en hautaine ontvangst en bediening.

Wij zijn de assistentes van Wim, een MS patiënt die niks meer zelfstandig kan. Vooraf lieten we dan ook weten dat er een mindervalide in een elektronische rolstoel zou bij zijn. Toen we aankwamen werden we ontvangen door een meisje met een froufrou, de enige hartelijke persoon die we die middag mochten ontmoeten. Het meisje met de donkere krulletjes staarde ons aan alsof ze dacht wat komen jullie hier doen? Ze gaf ons echt een onaangenaam gevoel, alsof we te min waren. En ook de rest van de middag deed ze uit de hoogte. Er stond voor ons een rond tafeltje klaar, wat echt niet handig is als je Wim moet eten geven terwijl je zelf ook eet. Dus we vroegen een iets comfortabeler plekje, wat we ook kregen... maar achter onze rug was wel duidelijk dat het niet met de zin was. Toen kwam er een blond meisje met bril op ons af, wij willen jullie toch vragen om de ronde tafel te nemen. We zetten 2 stoelen naast elkaar en de derde iets verder. Wij vonden dat nu niet zo fijn, zo zit je toch niet gezellig aan tafel plus ook niet zo handig om eten te geven. Volgens haar was het moeilijk om de tafel achter ons te bedienen (wij zagen het probleem niet en uiteindelijk toen er een koppel zat heeft het ook geen enkel probleem gegeven!) En toen ik antwoorde dat het voor ons ook een beetje makkelijk moest zijn trok ze een serieus vies gezicht en ging door. Toen ze de menukaart bracht vroeg ze mij of ze wim ook eentje moest geven, alsof hij geen mens was. Vraag het hem persoonlijk miss? En zo ging het de hele middag door, Wim werd niet aangesproken. Ik begrijp dat mensen die er niet voor opgeleid zijn niet altijd weten hoe ze met mindervaliden moeten omgaan... maar in een tweesterrenzaak verwacht je toch net iets meer stijl en professionaliteit.

Vorige maand waren we bij Pepe in La Botte, als we hun warme, hartelelijke en gedienstige ontvangst vergelijken... dan kunnen jullie daar nog veel van leren.

We hopen dat ons verhaal de ogen opdoet van die twee dames, we zijn allemaal mensen, allemaal gelijk, hoe we er ook uitzien... iedereen wil met respect behandeld worden.

Groetjes,
Rebekka en Sofie

Reizigers die Nuance bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Nuance geweest? Deel je ervaringen!