“Eerste,maar zeker niet laatste keer”
Beoordeling van Nuance

Nuance
Geclassificeerd als nr. 25 van 1.633 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mij en mijn vrouw was het de eerste maal dat we een restaurant van dit niveau bezochten. Ik had een stijve bedoening verwacht en voelde me wat onwennig, maar dat was zeker niet nodig. De ontvangst was super vriendelijk en spontaan. Heel behulpzaam / zaalpersoneel met proffessionele kennis van zaken. De sommelier was een zeer joviale persoon die ons gezwind en met vleugje humor meenam op wereldreis met de bijpassende wijnen bij de gerechten. Die kon vertellen zonder dat het te vakkundig en te saai overkwam. Kortom we waren zeer relax en voelde ons echt op ons gemak.
De gerechten...tja...W A U W ! We kozen voor all the way, dus het 7 gangenmenu met bijpassende wijnen. Vanaf de amuses tot de zoetigheden bij de koffie( met een goeie " Half & Half )waren het stuk voor stuk pareltjes, fijn van smaken.
Kortom geslaagde avond, ook hadden we vanwege de prijsklasse de ingeving van " een once in a lifetime" maar we waren zo verbluft dat we het toch nog meerdere keren gaan herhalen.
Ps : aan de klagers hier die een slechte revieuw geven omdat ze niks speciaals en /of gratis kregen vanwege hun verjaardag.... Krijgen jullie 5 L benzine gratis als jullie gaan tanken op je verjaardag, krijgen jullie zaken gratis of extra korting als jullie op een verjaardag naar de supermarkt gaan?? Waarom verwachten jullie steeds dat men in de horeca gratis zaken geeft als men verjaart???

1 mei 2018 beoordeeld

Wat een leuke avond had moeten worden met twee,is spijtig genoeg uit gedraaid op een sisser. Ontvangst ok zeer vriendelijk, eten ok zeer goed maar, waterglazen (beiden) met hoekjes af retour gegeven voor anderen broodbordje met stukje van porselein retour gegeven voor ander bordje, fles champagne genomen sommelier liet deze proeven maar met al zijn enthousiasme had deze niet gezien dat er nog een restje in zat ,dus restje heb ik over mijn haar,kleed en laatste restje is op de grond beland, hebben dan wel naast onze fles nog een extra glaasje bekomen.Was vermeld geweest bij reservatie dat het voor een verjaardag was ,bij het verlaten van het restaurant werd ons gevraagd of alles ok was wij hebben dan wel vermeld dat het voor een verjaardag was, als antwoord Oh ja is vermeld op reservatie maar keuken is waarschijnlijk taartje vergeten onze excuses .Eerste maal in dit twee sterren restaurant iets meer als 500 euro betaald voor ons geen probleem als alles ok was dit is gebeurd op29/3/2018 heb gewacht op een feedback van de zaak daardat men mijn e- mail adres heeft,alsook de kennis van hun misser. Tot op heden geen opvolging. Spijtig,ja twee sterren waardig doch verdeeld onder ons twee. Zo iets hoord niet te gebeuren in een twee sterrenzaak

12 maart 2018 beoordeeld

Via een Groupon zijn we hier op een zondagmiddag de 6 gangen menu komen proeven. Zeer vriendelijke en stijfvolle ontvangst. De gerechten zijn allemaal tot in de puntjes verzorgd. Voortreffelijke smaakcombinaties! Wat een inspiratie. Onze gekozen wijn was helaas niet meer op voorraad, doch de sommelier deed ons een tegenvoorstel in een hogere prijsklasse, doch we kregen deze fles aan dezelfde prijs als de gekozen wijn. Klasse! Dit is een restaurant van de pure verwenning! Subliem eten, prachtig gepresenteerd als een schilderijtje, elegante bediening, vriendelijk en heel gastvrij. We komen hier zeker en vast nog eens terug, ook zonder Groupon!

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn sterren waard. Lekker gegeten met vijfgangenmenu (en meer dan voldoende!)
Het eten is niks excentriek maar allemaal herkenbare gerechten -maar dan een paar trappen omhoog getild - en met veel smaken en puur. Je kan à la carte eten of de menu nemen.
De bediening is geweldig leuk en op niveau. Maître is een toppertje en de sommelier best wel grappig. Leuk modern kader.

11 februari 2018 beoordeeld

Vrijdag 9 februari mocht ik samen met mijn vrouw genieten van een diner bij Restaurant Nuance in het pittoreske Duffel.
Vanaf de hartelijke ontvangst bij binnenkomst tot aan het persoonlijke afscheid vele uren later heeft de bediening geen steken laten vallen.
Zeer vriendelijk, correcte en uitgebreide uitleg bij de gerechten en met name de zeer kundige en zeer vriendelijke sommelier hebben bijgedragen aan een geweldige avond.
Wij hebben eerst het 5 gangen menu uitgebreid met een 6e gang (kreeft) en uiteindelijk zelfs ook met een 7e gang, de signature dish Varkenswang met Truffel. Geweldig, blij dat we dit hebben gedaan.
Als ik kijk naar de Nederlandse sterren zaken waar we zijn geweest, dan is dit zijn 2 sterren meer dan waard en ligt de 3e ster wellicht helemaal niet zo heel ver in de toekomst.

Reizigers die Nuance bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

In Nuance geweest? Deel je ervaringen!