Tour67733394647

Goede locatie en vriendelijk personeel

Beoordeling van Hotel Pilar
3,0 van 5 bollen2 jul 2023 beoordeeld
We hadden geboekt met een dure Bongobon en kregen daarvoor een suite en champagne.
Positief: De ligging van het hotel is zeer goed, alsook de bediening. Iedereen is vriendelijk en correct. De kamer was zeer ruim.
Negatief: kringen in de zetels. Tip: met hoezen werken die gewassen kunnen worden. Algemeen onderhoud wat achterstallig, bijv verfje en kranen (roest)
Op de menukaart staat niet 1 normaal gerecht. Tip: hoeft niet veel te zijn maar in ieder geval een paar gewone gerechtjes. Champagne was echt slecht!!!
Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Bezocht met familie
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Pilar, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 4 jul 2023
Beste gast,
We waarderen het dat u de tijd nam een review te plaatsen.

We zijn blij te horen dat u onze locatie en ons vriendelijk personeel waardeerde. Onze ligging in het hart van Antwerpen en ons toegewijde team zijn inderdaad troeven waar we trots op zijn. Het spijt ons te horen dat u enkele minpunten heeft ervaren tijdens uw verblijf. We nemen uw opmerkingen over de zetels en het onderhoud ter harte en zullen dit intern bespreken om verbeteringen aan te brengen. Wat betreft onze menukaart, we streven ernaar om een gevarieerd aanbod te bieden met zowel unieke als traditionele gerechten. Uw feedback is waardevol en helpt ons om ons aanbod verder te verbeteren. We hopen dat u tijdens een toekomstig verblijf ons vernieuwde menu kunt ervaren.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,
Go to your Happy Price
2.3 km van Hotel Pilar
Zwembad
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 13 mei 2023

We werden goed ontvangen met een groep van 10 personen. Een koud hoofdgerecht ontbrak en liet zeer lang op zich wachten. Wanneer iemand van ons gezelschap hier binnen op ging vragen, werd er benadrukt dat ze er mee bezig waren… voor een koud gerecht terwijl de rest al bijna klaar was met eten. Wanneer we nadien nog iets wouden bestellen om te drinken, werd dit geweigerd ‘we kunnen jullie geen alcohol meer serveren’. En dan nog de rekening komen brengen alvorens onze borden weg te nemen… gewoonweg niet correct. Een groep van 10 pax weggejaagd zonder enige reden.

Datum van verblijf: mei 2023
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Pilar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2023

Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.

We zijn blij te lezen dat jullie goed ontvangen werden.

Onze excuses echter voor de vertraging van het hoofdgerecht. We streven ernaar om al onze gerechten op tijd en met zorg te serveren, en we zullen dit met ons team bespreken ter verbetering van onze service.

We zullen jullie feedback intern onderzoeken om na te gaan wat er precies is misgelopen. Hopelijk heeft het eten en drinken jullie verder wel gesmaakt.

We hopen jullie in de toekomst graag nogmaals te mogen ontvangen om jullie een betere ervaring te bieden.

Beoordeeld op 5 maart 2023

Hotel Pilar, charmant pand op een fantastische locatie. Omringt door fijne restaurants, gezellige cafés, heerlijke winkels en recht tegenover het vernieuwde -museum voor de schone kunsten-. Kunst in 't trappenhuis. Een ruime kamer, in stemmig hoogglans zwart, met een uitstekend bed, dito kussens en een Nespressomachine. So far so good...

Het ligbad in de kamer biedt uitzicht op de terrassen van de cafés. Een leuke vondst. Snelle inspectie leert dat de badstop ontbreekt, dus een spetterende dagsluiting zit er niet in. Jammer ook dat er een beetje rioollucht in de kamer hangt (er wordt gerenoveerd, maar hier lees ik ook in oudere reviews over) en er kan geen raampje open (douche ff aanzetten). Na een lange autorit slaat de blaas alarm. Een indrukwekkende houten toiletdeur van 4 x 1 meter zit klem op de vloer. De design deurknop is een latje van 2x2cm. Tussen duim en wijsvinger stevig vastgrijpen en dan trekken. Na een paar keer lukt het. Sluiten van de deur gaat in elk geval niet. De bril omhoog, zoals t hoort, en hoppa!, het complete setje klettert naast de pot. Die klemde duidelijk niet, maar lag los op de toiletrand. Het wordt bijna lachwekkend. Nu is een toiletdeur die niet sluit op zich geen groot probleem, al is een beetje privacy op sommige momenten best plezierig. Je kunt uiteindelijk altijd de tv iets harder zetten. Maar dan moet er wel een stekker aanzitten… not.

De tweede avond konden we ’s avonds niet meer naar binnen met onze pasjes, dus buiten staan wachten tot er andere gasten kwamen. We hebben onze verbeterpunten gemeld bij een alleraardigste en begripvolle receptioniste, en per mail laten weten (niets meer op gehoord en we zijn een week verder). Inpakken en hier niet meer terug. Jammer van zo’n topplek en zo’n pand. En ik houd niet van klagen, maar je gunt dit toch een uitbater (M/V) met liefde voor het vak en oog voor de gasten.

Datum van verblijf: februari 2023
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Pilar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2023

Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.

We lezen graag dat jullie tevreden waren over onze ligging en mooie kamers. Het spijt ons wel dat jullie tekortkomingen ervaarden in de badkamer en bij de wc. Dat is zeker niet de bedoeling en we gaan die zaken nakijken zodat we de nodige aanpassingen en herstellingen kunnen doen. We waarderen de feedback die jullie ons geven, want zo kunnen we ons hotel steeds blijven verbeteren. Hopelijk hebben jullie wel genoten van een goede nachtrust.

We verwelkomen jullie graag opnieuw voor een gegarandeerd betere ervaring.

Beoordeeld op 19 november 2022 via mobiele applicatie

Kamer redelijk, kranen nogal stug, verlichting nogal onduidelijk
Ontbijt : croissant kwam er niet en trage bediening
Bij uitscheck : bijna twee keer nacht aangerekend
Kamer schilderwerk slordig, koud in kamer
Oppervlakkig vriendelijk

Kamertip: Zoek een ander hotel
Datum van verblijf: november 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Pilar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2022

Beste Veronique,
Heel erg bedankt voor uw feedback.

Wat jammer dat u minder tevreden was over uw verblijf. We nemen uw opmerkingen over de kamer mee en zullen kijken waar we hier kunnen verbeteren. We vinden het ook spijtig dat u minder tevreden was met onze service tijdens het ontbijt en bij het uitchecken. Wij zullen dit zeker doorgeven aan ons team. We danken u alvast om uw mening en ervaring met ons te delen en hopen dat u voor de rest een aangenaam verblijf heeft gehad.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst bewijzen dat het wel degelijk anders kan.

Beoordeeld op 24 juli 2022

Op de website staat dat alle classic rooms een bad hebben op de slaapkamer, maar dit is helemaal niet waar. Toen wij aangaven voor een kamer met bad te hebben betaald, gaf de medewerker ons gelijk en beloofde de prijs te compenseren of een gratis ontbijt aan te bieden. Na overleg met haar manager werd het uiteindelijk een kopje koffie.
De manager nam zelf overigens totaal geen verantwoordelijkheid om iemand te woord te staan en uit te leggen waarom op de website staat dat alle kamers een bad hebben. Als dit niet zo is, moet je hier mensen niet mee misleiden.
De afhandeling van de klacht was uitermate teleurstellend evenals de kamer, die geen badkamer bleek te hebben maar een wastafel met koud water recht naast het bed en een niet af te sluiten douche.
Er waren geen hoofdkussens, maar vierkante kussens die je normaal op je bank zou leggen. Ook was het zeer lawaaiig vooral vanaf de gang.
Kortom de prijs kwaliteit van dit hotel komt helemaal niet overeen met de verwachtingen evenals de informatie en foto’s op de website.
De medewerker die ons in en uit checkte was overigens ontzettend vriendelijk, daar kan de manager nog wat van leren.

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Pilar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2022

Beste gast,
Bedankt voor deze feedback.

Het betreurt ons dat jullie geen aangename ervaring hadden in ons hotel en dat de kamer niet aan jullie verwachtingen voldeed. We vinden het erg belangrijk om onze gasten een goede service aan te bieden. Daarom vinden we het ook zo spijtig dat jullie dit niet zo hebben ervaren. We hopen dat jullie desondanks hebben genoten van een goede nachtrust en dat jullie het comfort in de kamer verder konden waarderen. We gaan met jullie feedback aan de slag om onze service te verbeteren.

Graag ontvangen we jullie in de toekomst nog eens om jullie een betere ervaring aan te kunnen bieden.

Beoordeeld op 10 juli 2022 via mobiele applicatie

Vlakbij het Museum voor Schone Kunsten aan een aardig plein in Zuid gelegen hotel. Inrichting met veel kunst (grafiek) en vintage meubilair. Onze familie kamer was ruim en sober. Nespresso apparaat aanwezig. Vintage slaat hier en daar door naar shabby. De kranen in het verzonken bad zouden eens roestvrij gemaakt moeten worden. Fijn beddengoed. Het ontbijt was super met diverse a la carte opties. Heerlijk relaxt om op dat fijne terras in de zon je dag te starten. Personeel bijzonder vriendelijk. Parkeergarage Qpark De Kaai ligt op 3 min lopen.

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Pilar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2022

Beste Catharina,
Heel erg bedankt voor uw feedback.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u de inrichting en de ligging van ons hotel kon waarderen. We zijn ook blij dat het comfort van de kamer kon bijdragen tot een aangenaam verblijf. We noteren uw feedback en gaan ermee aan de slag. Ons team dankt u voor uw mooie compliment en verwelkomt u een volgende keer graag opnieuw.

Graag tot ziens!

Hartelijke groeten,