Veronique D

Kan beter

Beoordeling van Hotel Pilar
3,0 van 5 bollen19 nov 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Kamer redelijk, kranen nogal stug, verlichting nogal onduidelijk
Ontbijt : croissant kwam er niet en trage bediening
Bij uitscheck : bijna twee keer nacht aangerekend
Kamer schilderwerk slordig, koud in kamer
Oppervlakkig vriendelijk
Datum van verblijf: november 2022
Kamertip: Zoek een ander hotel
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Pilar, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 22 nov 2022
Beste Veronique,
Heel erg bedankt voor uw feedback.

Wat jammer dat u minder tevreden was over uw verblijf. We nemen uw opmerkingen over de kamer mee en zullen kijken waar we hier kunnen verbeteren. We vinden het ook spijtig dat u minder tevreden was met onze service tijdens het ontbijt en bij het uitchecken. Wij zullen dit zeker doorgeven aan ons team. We danken u alvast om uw mening en ervaring met ons te delen en hopen dat u voor de rest een aangenaam verblijf heeft gehad.

Hopelijk kunnen we u in de toekomst bewijzen dat het wel degelijk anders kan.

Met vriendelijke groeten,

3.7 km van Hotel Pilar
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 24 juli 2022

Op de website staat dat alle classic rooms een bad hebben op de slaapkamer, maar dit is helemaal niet waar. Toen wij aangaven voor een kamer met bad te hebben betaald, gaf de medewerker ons gelijk en beloofde de prijs te compenseren of een gratis ontbijt aan te bieden. Na overleg met haar manager werd het uiteindelijk een kopje koffie.
De manager nam zelf overigens totaal geen verantwoordelijkheid om iemand te woord te staan en uit te leggen waarom op de website staat dat alle kamers een bad hebben. Als dit niet zo is, moet je hier mensen niet mee misleiden.
De afhandeling van de klacht was uitermate teleurstellend evenals de kamer, die geen badkamer bleek te hebben maar een wastafel met koud water recht naast het bed en een niet af te sluiten douche.
Er waren geen hoofdkussens, maar vierkante kussens die je normaal op je bank zou leggen. Ook was het zeer lawaaiig vooral vanaf de gang.
Kortom de prijs kwaliteit van dit hotel komt helemaal niet overeen met de verwachtingen evenals de informatie en foto’s op de website.
De medewerker die ons in en uit checkte was overigens ontzettend vriendelijk, daar kan de manager nog wat van leren.

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Pilar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2022

Beste gast,
Bedankt voor deze feedback.

Het betreurt ons dat jullie geen aangename ervaring hadden in ons hotel en dat de kamer niet aan jullie verwachtingen voldeed. We vinden het erg belangrijk om onze gasten een goede service aan te bieden. Daarom vinden we het ook zo spijtig dat jullie dit niet zo hebben ervaren. We hopen dat jullie desondanks hebben genoten van een goede nachtrust en dat jullie het comfort in de kamer verder konden waarderen. We gaan met jullie feedback aan de slag om onze service te verbeteren.

Graag ontvangen we jullie in de toekomst nog eens om jullie een betere ervaring aan te kunnen bieden.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 10 juli 2022 via mobiele applicatie

Vlakbij het Museum voor Schone Kunsten aan een aardig plein in Zuid gelegen hotel. Inrichting met veel kunst (grafiek) en vintage meubilair. Onze familie kamer was ruim en sober. Nespresso apparaat aanwezig. Vintage slaat hier en daar door naar shabby. De kranen in het verzonken bad zouden eens roestvrij gemaakt moeten worden. Fijn beddengoed. Het ontbijt was super met diverse a la carte opties. Heerlijk relaxt om op dat fijne terras in de zon je dag te starten. Personeel bijzonder vriendelijk. Parkeergarage Qpark De Kaai ligt op 3 min lopen.

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Pilar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2022

Beste Catharina,
Heel erg bedankt voor uw feedback.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u de inrichting en de ligging van ons hotel kon waarderen. We zijn ook blij dat het comfort van de kamer kon bijdragen tot een aangenaam verblijf. We noteren uw feedback en gaan ermee aan de slag. Ons team dankt u voor uw mooie compliment en verwelkomt u een volgende keer graag opnieuw.

Graag tot ziens!

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 4 maart 2022 via mobiele applicatie

Hotel Pilar ligt prachtig en het personeel is meer dan vriendelijk! Onze hotelkamer was matig. Geen badkamer maar wastafel met alleen koud water naast het bed. De douche was een betegelde ruimte zonder aan de buitenkant mogelijkheid om je handdoek op te hangen. In deze prijsklasse zou een “ echte “ badkamer net een wastafel met warm en koud water wel op zijn plaats zijn. Misschien zou dit in de beschrijving van de kamer moeten staan

Datum van verblijf: maart 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Pilar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling.

We vinden het jammer dat de badkamer niet aan jullie verwachtingen voldeed, maar begrijpen jullie opmerking. Het is zo dat onze kamers niet echt over een aparte badkamer beschikken, maar dat de badkamer en kamer in elkaar overvloeien. We houden er namelijk van om beiden met elkaar te combineren. We hebben er wel voor gekozen om de toiletten af te scheiden van de rest van de kamer in een aparte ruimte. Uiteraard is dit onderdeel van de structuur van het concept. Wel fijn dat jullie onze oprechtheid en enthousiasme appreciëren.

Met vriendelijke groeten en graag tot ziens,

Beoordeeld op 27 december 2021

Wij zijn hier al enkele keren geweest . Vriendelijke bediening , heel lekker eten ,gezellige sfeer . Wij hadden verse garnaalkroketjes , heel lekker rood vlees en een overheerlijk dessertje ....
Wij gaan zeker terug ! (Best reserveren ,place to be ! )

Datum van verblijf: december 2021
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Pilar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2021

Beste Karla,
Hartelijk dank voor deze beoordeling.

We zijn blij dat we met ons vriendelijke personeel, smakelijke eten en gezellige sfeer hebben kunnen bijdragen aan een aangename ervaring.

We hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Met hartelijke groeten,

Beoordeeld op 2 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben hier ontbijt genomen. Originele kaart. De nadruk hier ligt duidelijk op verse en gezonde producten. Het was heel lekker. Zeer vriendelijke en attente bediening. Snelle service. Dit moet je zeker ook eens uitproberen!

Datum van verblijf: augustus 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Pilar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2021

Beste Jet,
Bedankt voor uw review en voor uw sympathieke aanbeveling.

Het doet ons veel plezier dat u heeft genoten van ons lekkere ontbijt. Fijn dat u onze originele kaart waardeerde en dat de gezonde en verse producten in de smaak vielen. We zijn er ook blij mee dat de gastvrijheid van onze medewerkers niet onopgemerkt gebleven is. Uw complimentjes delen we met het team.

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.

Hartelijke groeten,