Beoordeeld op 5 januari 2020 via mobiele applicatie

Onverwachts van een zeer lekkere lunch genoten! SUPER VRIENDELIJKE bediening, aangenaam verrast! Hippe foodbar, wel een jong publiek toch binnenkort met mijn fiftysomething vriendinnen een hapje doen!!

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Team Pilar van Hotel Pilar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Beste Gerda,
hartelijk bedankt voor uw lovende feedback.

We zijn blij dat u tevreden was met onze bediening en dat u het eten zo lekker vond. We steken ons hart in het eten en het doet ons dan ook plezier wanneer het zo gesmaakt heeft. Hopelijk tot een volgende keer!

We wensen u een prettig 2020,
Met vriendelijke groeten,

Team Pilar

Beoordeeld op 8 september 2019

Vriendelijke ontvangst, maar kamer viel tegen. Afwerking in de kamer is ondermaats (deur van het toilet ging niet dicht, gat in douchewand, geen deur bij de douche waardoor gang en hele badkamer nat werden, ...). Prijs/kwaliteit was gewoon niet ok. Veel te duur voor wat je krijgt.

Datum van verblijf: september 2019
Hotel-cmanager, Team Pilar van Hotel Pilar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Beste Brecht,
Bedankt voor uw feedback!

We zijn blij te horen dat u genoten heeft van de vriendelijke ontvangst. We betreuren het dat de badkamer niet volledig aan uw verwachtingen voldeed, maar hopen dat u daarnaast toch een fijn verblijf had. We zullen uw opmerkingen ook zeker in acht nemen en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen voor een betere ervaring.

Met vriendelijke groeten,

Team Pilar

Beoordeeld op 13 augustus 2019

Vóór binnenkomst:
-stank uit de flessenverzamelbak.

Bij binnenkomst:
-Niemand achter de receptie en direct voor de receptie grote kar met vies linnen. Ook naast de kar zakken met vies linnen.

Bij aankomst 1e kamer:
-sterk verouderd en beschadigd;
-tussendeur komt los van de muur en sluit daardoor niet meer;
-sterke rioollucht uit de open douche terwijl er geen enkel raam open kan.

Na indienen klacht kregen we een de “nieuwste” kamer toegewezen:
-eerste indruk: in elkaar gezet met goedkope materialen;
-de kamerkluis stond nog helemaal los en open in de gesloten stand;
-een draaiknop van de douche ligt los;
-douche alleen maar zeer heet te zetten;
-1 klein wasbakje naast het bed met 1 tuinkraantje met alleen koud water en veel gespetter;
-op een kaart stond bij klachten bellen met de kamertelefoon naar de receptie. Er is helemaal geen telefoon op de kamer!

Foodbar:
Er is een foodbar op de begane grond. Bij terugkomst 1e avond na een diner blijkt er een feest in de foodbar. Dit was bij inchecken niet gemeld.
Wij verzoeken vriendelijk om één drankje te kunnen gebruiken ergens in een rustig hoekje omdat de kamer zelf geen zitje(s) heeft en alle ramen dichtgekit zijn.
De manager/eigenaar stelt onvriendelijk dat we de volgende ochtend vanaf 9 uur terug weer “welkom” zijn. Dan maar ergens anders iets drinken.
Bij terugkomst op de kamer rond 23:30 blijkt het feest nog in volle gang met gasten die zowel binnen als buiten staan. Dat is op de eerste verdieping duidelijk hoorbaar. De herrie duurt tot bijna 1 uur.

Schoonmaak:
Bij schoonmaak alleen bed opgemaakt en nieuwe kussens. Vuilnisbak nog vol. Haren in de douche. De losse kraan ligt er nog steeds.

Deuren:
De kamerdeuren zijn heel groot en omdat alles zo oud/slecht onderhouden is, moet iedereen de deur dichtgooien om hem in het slot te krijgen. Doorlopend een fijn geluid.

Personeel:
Receptioniste: prima!
Manager/eigenaar: slecht

Kamertip: Samengevat: Niet doen, zonde van je geld. Er zijn veel betere opties in de buurt.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

De bediening was vriendelijk en de wijn was lekker maar het eten... Over priced mini gerechten. Op aanraden bestelde we 4 verschillende gerechten en ze waren allemaal in hetzelfde bedje ziek. Saai, weinig afgekruid en verre van lekker. De lamskotelletjes waren klein en bestonden voor bijna de helft uit puur vet. De gehaktballetjes waarbij van gehakt geen sprake was, de saaie aardappelen en slijmerige inktvis waren geen van allen lekker of smaakvol. We leven in Vlaanderen. Is het dan echt nodig om een menu kaart enkel te voorzien in het Engels? Past mogelijk ook ik de misplaatste pretentie.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 24 juli 2019

Kregen gelijk een upgrade naar een kamer met balkon. Deze bijzondere kamer had een heerlijk bed.
Beetje vreemd was de instap naar het bad, deze zou een muur rail moeten hebben, want voor oudere mensen is dit echt een heel gedoe. Jammer was ook de muffe (riool) geur in de kamer

Datum van verblijf: juli 2019