TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 6 februari 2019 via mobiele applicatie

Prachtige kamers ! Top ingericht ! Zeer warm en vriendelijke onthaal en bediening ! Super verblijf en heel lekker eten
Perfecte plaats om het beste van Antwerpen te bezoeken
Wij komen zeker terug ! Top team

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 6 februari 2019

Ideale ligging voor zowel het toeristische als het echte Antwerpen te leren kennen. De buurt is zalig met de vele leuke restaurants, art galleries, ... En dit voel je ook in het hotel. Alles is zeer persoonlijk en verre van standaard. De ontvangst was ook zeer professioneel en had goede tips voor de stad in te trekken. Ontbijt was bij ons niet inbegrepen, maar hebben we er wel bij genomen en was top.

Kamertip: Neem zeker ontbijt in de foodbar beneden! Is part of the experience.
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 27 september 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven in de eco kamer. De kamer heeft helemaal geen poespas en dat maakt het perfect als je tot rust wilt komen. De kamer straalt rust en sereniteit uit. Het interieur bestaat uit rustige, neutrale kleuren en zorgt voor een relaxt en ontspannen verblijf.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 13 mei 2018

goed hotel in leuke buurt. mooi uitzicht op Museum voor Schone Kunsten in rustig stuk van Antwerpen. gastvrije, aardige en ondernemende staf. hadden kamer met idioot groot bad en bijpassende installaties. waar je toch normaal kan douchen. serveren zondagse brunch in gezellig restaurant. losse strakke moderne inrichting met eigenzinnige kunst aan de muur.

Kamertip: als je van spannend baden houd
Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 3 april 2018

Zeer kwalitatief en uitgebreid gebruncht. Geen buffet waar steeds iemand ongezellig afwezig is, maar steeds nieuwe warme en koude gerechten die aan tafel worden bijgezet. Superlekker en vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: april 2018