Beoordeeld op 17 december 2018 via mobiele applicatie

Goedkoop hotel, wij waren hier voor 2 nachten voor een weekendje Antwerpen.
Het hotel is goed maar de kamers zijn erg klein (het is ook niet voor niets een butget hotel) de bedden sliepen overigens goed

Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, Manager van Ibis Budget Antwerpen Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2018

Beste Timpothof,

Bedankt voor uw review.
Het verheugt ons dat u tevreden was over de prijs van de kamers en het comfort van de bedden.

Wat de grootte betreft, we delen u graag mee dat we ook grotere familiekamers aanbieden. Aarzel niet om hiernaar te informeren tijdens een eventuele volgende boeking.

Warme groeten en hopelijk tot ziens!

Beoordeeld op 3 december 2018

Kamer zag er netjes schoon uit. Geen geluidoverlast van de buren. Standaard ontbijt. Met openbaar vervoer 's avonds moeilijk bereikbaar. Tot zeer laat kunnen inchecken. Genoeg parkeerruimte voor het hotel. Viel mij op dat hier veel vrachtwagenchauffeurs verbleven.

Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, Manager van Ibis Budget Antwerpen Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2018

Hallo Eric,

Bij IBIS staan we graag voor een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Het doet ons dan ook veel plezier dat we u dit hebben kunnen bieden.

Hopelijk zien we u snel terug bij uw volgende bezoek aan Antwerpen.

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 7 november 2018

Basic hotel, prima geschikt om één nacht te verblijven. Kamer niet al te groot maar netjes. Weinig bergruimte dus leven uit je tas of koffer. Toiletdeur loopt niet door tot de bovenkant dus weinig privacy bij toiletbezoek (jammer). Fijne douche. Bed ook prima. Kussens mogen wat groter. Jammer was wel dat een 'late checkout' voor € 10,00 ons niet werd aangeboden bij het inchecken. Dat hadden we erg graag gewild nadat we na een feest om half 4 op bed lagen. (Gratis) parkeren op terrein voor het hotel achter een hek dat 's nacht dichtgaat. Het hek openen met de gekregen pincode kan beter. Omgeving is saai maar dicht bij uitvalswegen. We waren overal waar we wezen wilden binnen 15 minuten. Ontbijt was basic maar oké.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Marc Martens, Beheerder van Ibis Budget Antwerpen Port, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2018

Hallo Angelique,

We vinden het fijn om te horen dat je hebt genoten van je korte stop-over bij ons. We onthouden zeker dat onze ideale bereikbaarheid en gratis parking een meerwaarde waren, maar dat er nog wel een aantal details in de kamer onze aandacht verdienen. En die zullen we er zeker aan geven.

Jammer dat er een misverstand was bij de aanvraag voor een late check-out. Ook daar zullen we in de toekomst meer aandacht aan besteden.

Hopelijk zien we jullie snel weer!

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 25 juli 2018

Het is goedkoop, dus geen 5 sterren, maar wel schoon, netjes, beleefd personeel, ruime parkeerplaats, prima ontbijt. Ligt rustig, airco prima, ramen kunnen open. Ruime openingstijden van de receptie. Wij kwamen om 00:15 binnen sloffen. Geen probleem.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 10 juli 2018

Elke keer als ik kom inchecken krijg een warm gevoel van binnen.
Alsof je weer thuis komt.
Dit is een kleine team die alles in orde moet zien te krijgen.
Mijn petje af voor dit team.
Hopelijk blijft dit team zo compact en valt het niet uit elkaar.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken