16 oktober 2017 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
18 september 2017 beoordeeld

Kamer op de derde verdieping. Geluidshinder van de technische installatie op het dak. Rokersgeur in de lift en op de kamer.
Ontbijt was voldoende, sinaasappelsap niet bijgevuld. Personeel bij ontbijt regelmatig verdwenen.

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
15 augustus 2017 beoordeeld

Prijs kwaliteit is dit een uitstekend hotel. Afgesloten parking. Voor ons was het voor 1 nacht en daar is het ideaal voor. Ik had eindelijk op niks aan te merken. Vriendelijk personeel. Alles was correct.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel simpel hotel maar Alles naar wens en de prijs was niet te duur ! Goed voor Een nacht ! Je kan er eten krijgen! Zeker Een aanrader het hotel was net en schoon personeel heel vriendelijk! Ik zal er terug gaan slapen !

Verbleef: juni 2017, reisde alleen
11 juni 2017 beoordeeld

De kamer was proper, luchtig en rustig.
Het ontbijt was aangaande prijs correct.
Jammer dat de medewerkster die instond voor het ontbijt steeds verdween in de catacombe van het hotel. Gevolg, men moest steeds wachten totdat ze terug tevoorschijn kwam en, dan vulde ze enkel aan hetgeen waarom je vroeg.
Voorbeeld: Brood, fruit, melk, servieten, enz… ontbraken, je vroeg om brood, de medewerkster vulde enkel brood aan.
Bijgevolg, iedereen stond steeds te wachten en had een verzuchting mbt ontbrekende dingen op het buffet!
ZIELIG, ECHT HEEL ZIELIG!!!

• Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken