Agoda.com
Hotels.comUS$ 73
PricelineUS$ 77
TravelocityUS$ 73
Beoordeeld op 27 maart 2022 via mobiele applicatie

Samen met een vriendin 1 nachtje verbleven, erg fijn hotel en moderne kamer.
Ja, ze rekenen voor alles een toeslag, maar dit had ik al gemerkt bij het reserveren van de kamer, dus eigenlijk geen verrassing.
Ontbijt heel fijn en royaal.
Inchecken op de computer is soms wat zoeken, er staat wel een vriendelijke medewerker klaar om te helpen.
Ik kan A-Stay alleen maar aanraden.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 27 februari 2022 via mobiele applicatie

Dit gekozen vanwege de centrale ligging. Wat een teleurstelling, alles digitaal en onduidelijk om te bedienen. De ramen kunnen nt open , daardoor wel heel rustig om te slapen, goede matrassen en comfortabele douche.Ontbijt goed .Zeer ongezellig en stressvol verblijf, wij komen nt terug

Kamertip: Als je een gezellig hotel zoekt ben je hier niet aan het juist adres
Beoordeeld op 21 februari 2022 via mobiele applicatie

Super hotel, erg modern.
Schone moderne kamer zonder te veel geluidsoverlast van bijv. de gang (kamer naast ons niet gehoord).
Kwa locatie zit het een eindje uit het centrum, zeker de modernere studentenbuurt is wat verder weg, maar er zijn genoeg Lime scootertjes in de buurt!
Geen geluidsoverlast van buiten ookal zit je naast een drukkere weg en het station.
Goed ruim ontbijt met veel keuze en verse producten (goeie koffie!)

Beoordeeld op 13 februari 2022 via mobiele applicatie

+ cool concept
+ stijlvolle inrichting vd lobby / bar
+ prijs incl. ontbijt
+ dicht bij ‘t trein station
+ prijs / kwaliteit

- locatie, 30 min lopen van centrum (tip: huur een step)
- drukte bij ‘t ontbijt, zorg dat je er vóór 8:30 bent
- afwerking vd kamer
- drukte bij in- en uitchecken

Beoordeeld op 22 januari 2022 via mobiele applicatie

De eerste poging om hier te verblijven, was door vergeten paspoorten mislukt. Nu met paspoort door de check-in gekomen. Wel 15 euro extra betaald om de kamer eerder in te kunnen voor de koffers. Het hotel heeft wat nieuwe technische snufjes, leuk om te ervaren. Niet voor herhaling vatbaar, maar wij behoren waarschijnlijk ook iet tot de doelgroep ;-)

Kamertip: Vergeet je paspoort niet! Heb je nodig voor de check-in.
Datum van verblijf: januari 2022