“Lunch”

Keukens: Belgisch, Frans
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Was zeer goed maar bediening liet de wensen over. Zoiets doet de zaak wel ten onder ( was chaotisch)

22 juli 2019 beoordeeld

Zowel uitstekende veggie-gerechten als gluten-vrije opties. Mooie wijnkaart met redelijke prijzen. Alleen kunnen we andere recente beoordelingen enkel beamen: de bediening laat te wensen over en dat is jammer. Verkeerde bestellingen, wijn te laat en bovenal ondanks hun slogan werden we na een uitgebreide lunch met 11 van een verder leeg terras weggejaagd.

19 juli 2019 beoordeeld

Graanmarkt 13 staat bekend voor zijn verfijnde keuken, aangenaam terras en zo veel meer. Ze besteden eveneens veel aandacht voor lekkere groentebereidingen. Deze worden afzonderlijk en als sharing gerechten gepresenteerd.

Op het eten valt op zich niet veel aan te merken alhoewel iets meer afkruiding niet zou storen.

Alleen laat de jonge bediening wel heel veel steken vallen.

Menukaart wordt snel gebracht met de vraag of we al water wensen. En dan is het wachten (op een nog vrij leeg terras) ..... Na enige tijd spreken we zelf iemand van de jonge dames aan om een aperitief te bestellen en de vraag of we nog water krijgen.

Opnemen van de bestelling van het eten gaat iets sneller maar ook hier weer onduidelijk waarom we moeten wachten.

Aperitief was nog niet op en werd zonder enige vraag afgeruimd.

Blijkbaar hebben ze geen motivatie om ons een dessert aan te prijzen of te vragen of we dit willen en direct dus naar de koffie. Melk wordt niet gebracht dus weer even naroepen.

Aan de buitenbar hebben de jonge dames vooral oog voor de passanten ipv het terras in de gaten te houden.

Geen idee of dit jobstudenten waren maar slechts enkele waren attent en 100% bezig met hun job. Alhoewel Seppe Nobels meedraaide tijdens de middagshift zou een ervaren maitre een belangrijk verschil kunnen maken.

Jammer !!

7 juli 2019 beoordeeld

Op aanraden van vrienden en na veel positieve verhalen eindelijk eens bij Graanmarkt13 gaan eten. Onze verwachtingen waren hoog, maar ze zullen ons er spijtig genoeg nooit meer terug zien.

19u30 binnen, 20u pas een kaart gekregen, 10 minuten later pas het aperitief. Om 21u (dus na 1,5 uur binnen te zijn) nog steeds geen voorgerecht gekregen.

Nadat we vroegen of het voorgerecht nog lang op zich zou wachten, bleek onze "bon" verloren te zijn. Ze kwamen nogmaals onze bestelling opnemen.

Daarna volgden de gerechten uiteraard te snel op elkaar. Ik had mijn bestek na het eten van het hoofdgerecht nog maar net neergelegd en ze namen mijn bord reeds weg.

Voorgerecht waren groentjes die VEEL te zout waren.

Hoofdgerecht was kalfsoester. Kleine portie, en helaas taai.
Mijn vrouw had vis, deze was wel ok.

Bediening was niet vriendelijk, en bij het afrekenen stonden de obers aan de toog op hun smartphone te tikken. Iemand van een tafel naast ons is zelfs naar hen gegaan met de vraag of ze eindelijk hun thee en koffie konden krijgen.

Spijtig, volledig overroepen restaurant.

20 juni 2019 beoordeeld

Gisteren heerlijk gegeten, was een ontdekking.
Geweldige smaken, groenten klaargemaakt op een manier die ik nog nooit zo lekker had gegeten
Een echte aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Graanmark 13 bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Graanmark 13 geweest? Deel je ervaringen!