“Lekker vlees ”

Geclassificeerd als nr. 36 van 1.873 Restaurants in Antwerpen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar dit restaurant ga je vooral om lekker vlees te eten. De porties zijn bovendien royaal. De service is erg vriendelijk en warm.

Datum van bezoek: oktober 2018

11 juli 2019 beoordeeld

Het restaurant gaat redelijk vroeg open: om 17 uur, de andere in de omgeving meestal vanaf 18 uur. Wij kozen voor de Dalmatische visschotel voor 2 personen en het was heerlijk maar wel veel. Naarmate de dag/avond vorderde, werd het drukker. Wij sloten af met een Dame Blanche en inmiddels waren er 3 uur verstreken. Wij komen hier zeker vaker terug, ook om de andere (onder andere de vlees-) gerechten te proeven. De bediening was vriendelijk, snel en oplettend.

8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zie foto's. Lekker gegeten. Dorade was erg goed gegrild. Cevapcici was royaal. En hele lekkere gebakken aardappelschijfjes. Kregen 40%korting.

7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was fantastisch lekker ,vriendelijk goede bediening goede wijn en dessert .om je vingers mee op te eten in een woord geweldig XXX wij komen zeker nog terug .

11 juni 2019 beoordeeld

Eerste keer Kroatisch gegeten, lekker en veel maar vergelijkbaar met de meeste mediteraanse gerechten.
Lekker rode wijn gedronken!
Vriendelijke bediening maar verder niks speciaals (prijs kwaliteit) zo en zo.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Restaurant Zagreb bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Restaurant Zagreb geweest? Deel je ervaringen!