“Geweldige lunch met vers eten”
Beoordeling van Foodvibes

Foodvibes
Geclassificeerd als nr. 341 van 1.614 Restaurants in Antwerpen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht in een rustig straatje achteraf. Vriendelijke uitbater die verse gerechten bereidt. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Verse ingrediënten, goed op smaak gebracht. We waren met een groep van 12 mensen en ondanks dat we dus even op het eten moesten wachten, was dat het helemaal waard!

Datum van bezoek: december 2019
27 februari 2020 beoordeeld

Zowel persoonlijke service als heerlijke & vers gemaakte pasta.
Deze kwaliteit tegen zo'n lage prijs vind je nergens in Antwerpen.
LOVED IT

Datum van bezoek: november 2019
21 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben echt heerlijk gegeten in het knusse restaurantje, vooral de home made ice tea is echt aan de raden!

Datum van bezoek: februari 2020
26 januari 2020 beoordeeld

Een super gezellige zaak met heerlijke pasta.
De ontvangst was enorm vriendelijk, we komen zeker snel nog eens terug.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Foodvibes bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Foodvibes geweest? Deel je ervaringen!