“Heerlijke pizza en pasta.”
Beoordeling van L'Abbufino

L'Abbufino
Een tafel reserveren
ma 25/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 672 van 1.642 Restaurants in Antwerpen
20 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza en pasta. ❤️
We zijn zo blij dat ze in deze rare tijden ons nog steeds voorzien van een kwalitatieve italiaanse keuken. Zelfs thuis! Fantastisch.
Zeker bestellen en niet twijfelen. Heerlijk!
Dank u. We kijken al uit naar onse volgende maaltijd.

Datum van bezoek: maart 2020

1 maart 2020 beoordeeld

Reeds de vierde keer in dit restaurant. Zeer lekker voorgerecht met speenvarken en daarna een perfecte risotto met worst en zwarte truffel, om duimen en vingers af te likken. Nu nog stoffen servetten in plaats van de papieren en dit restaurant komt in aanmerking voor een Michelin beoordeling !

Datum van bezoek: februari 2020
3 januari 2020 beoordeeld

Hier at ik een zeer lekkere zeebaars. Mijn tafelgenoot at een prima entrecote met gemengde paddestoelen. De echte italiaanse keuken. Warm aanbevolen!

Datum van bezoek: januari 2020
5 december 2019 beoordeeld

Zowel voorgerecht als hoofdschotel TOP !!
Niet goedkoop maar d gerechten zijn echt lekker !!!
Bediening verbeterd tegenover in het begin enkele maanden gelegen en mooie wijnkaart.

Datum van bezoek: november 2019
28 november 2019 beoordeeld

Fantastisch lekker gegeten.Mooie verzorgde borden. Goede proporties. Wijn per glas van zéér goede kwaliteit tegenover wat je soms krijgt op een ander.Zeer vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit een topper.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die L'Abbufino bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In L'Abbufino geweest? Deel je ervaringen!