“Afhalen”

Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service en klantvriendelijk
Kwaliteit van het eten is heel goed
Veel keuze mogelijkheden en zowel voor vegetarisch

Datum van bezoek: maart 2020
Hoffysbe, Owner van Hoffy's Restaurant and Catering, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2020

Dank u! Smakkelijk eten

24 februari 2020 beoordeeld

Heerlijk lekker : wij kozen het kennismakingsbord en dit is een échte aanrader. De wijn was ook top. Zo'n vriendelijke, persoonlijke bediening! Goeie uitleg bij de gerechten. Authentiek kader maakt de sfeer af. Hier komen we nog! Goed om weten : geen menukaart. Je kan vooraan de gerechten gaan kiezen of vragen aan de ober.

Datum van bezoek: februari 2020
Hoffysbe, Owner van Hoffy's Restaurant and Catering, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2020

Dank u om zo'n review te schrijven. Bij dat het een lekkere ervaring was.
Tot binnenkort weer.

12 februari 2020 beoordeeld

Lekker en gezond eten in een gezellige setting. Extreem vriendelijke service! Het is zeker de moeite!

Datum van bezoek: februari 2020
Hoffysbe, Owner van Hoffy's Restaurant and Catering, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2020

Dank u om zo'n review te schrijven. We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen bij ons op restaurant.

5 januari 2020 beoordeeld

Hier komen we veel te weinig. De diversiteit, de pure keuken en de fijne smaak nuances zijn hier zeker een bezoek waard. Je kan ook uithalen als je de drempel te hoog vind. Maar... ga naar achter neem plaats en laat je verwennen, maak je keuze in overleg met de gastheren je zult een unieke keuken leren kennen die heel divers is. De wijnen zijn eveneens de moeite waard. Durf je nog niet? Lees dan eerst hun boek en ga dan zeker proberen. Je zal er blijven komen.

Datum van bezoek: augustus 2019
Hoffysbe, Owner van Hoffy's Restaurant and Catering, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Blij dat jullie genoten hebben. Tot binnenkort weer met je familie en vrienden!

18 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij mijn zoveelste bezoek aan dit restaurant in de Antwerpse diamantbuurt, blijven gastvrijheid van de broers Hoffman en hun topkelners opvallen, naast het lekkere eten en de kooshere wijnen van Patrick Lelièvre. De moeite waard.

Datum van bezoek: december 2019
Hoffysbe, Owner van Hoffy's Restaurant and Catering, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2019

Dank u en tot binnenkort weer!

Reizigers die Hoffy's Restaurant and Catering bekeken, bekeken ook

In Hoffy's Restaurant and Catering geweest? Deel je ervaringen!