jcschot
Renesse, Nederland

Prima hotel

4,0 van 5 bollen10 dec 2018 beoordeeld
Wederom geslapen in dit hotel, zeer gastvrij en grote kamer met zitkamer en badkamer.
Je zit lekker centraal in antwerpen en het is een hotel vlak bij een parkeer garage.
Het ontbijt is prima met broodjes,koffie, beleg, verse jus etc.
Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
1.3 km van Hotel Residentie Elzenveld
Zwembad
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 14 november 2018

Hebben hier een avond geslapen, en dat was een goede ervaring, gelukkig onze kamer was al gerenoveerd, die van mijn dochter nog niet, Wij hadden een gezellige kamer, waar we op zolder sliepen. Goed ontbijt en aardige medewerkers. Ligging van het hotel is goed in het centrum, en het klooster is een heel mooi gebouw.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 5 oktober 2018

Een oud klooster omgevormd tot hotel met vele mogelijkheden voor seminaries ed.
Op wandelafstand van het centrum en de Schelde, dicht bij de Stadsschouwburg.
Een nieuw laagje verf binnen zou wel nodig zijn.
Kamer is meer dan voldoende.
Ontbijt is verzorgd maar heb de indruk dat er zo weinig mogelijk gepresenteerd wordt en wel direct aangevuld als het nodig blijkt.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 23 september 2018

De kamer was redelijk goed. De douche en toiletruimte wat aan de kleine kant, maar te doen. Alleen de lucht op de gang...pfff. Maar het schijnt op dit moment een Antwerps probleem te zijn, daar kun het hotel niet voor aanschrijven, maar wel jammer.
Het ontbijt is prima en heel erg behulpzaam en aardig personeel.
Al met al een goede verblijfplaats.

Kamertip: Gedeelte van een klooster. het seminarie ligt er naast. Als niet geloviuge heb ik mij geen moment bezwaard gevoeld.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 31 mei 2018 via mobiele applicatie

Naast het ziekenhuis,in een voormalig klooster en pal naast de botanische tuin in Antwerpen is dit hotel gelegen!kamers voldoen al zijn ze een tikkeltje verouderd en het ontbijt is goed,bediening is allervriendelijkst!vooral locatie is top overal dichtbij en toch rustig gelegen!midden in het centrum van Antwerpen vlakbij alle bezienswaardigheden en cafés en restaurants!

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 april 2018

Het hotel (een klooster) ligt op wandelafstand van het bruisende centrum van Antwerpen. Bij het inchecken werden we vriendelijk ontvangen. De kamer was niet te groot maar het was proper en de bedden waren uitstekend. Bij het ontbijt was alles aanwezig maar de ruimte was toch een beetje krap. het personeel was behulpzaam en héél vriendelijk.

Datum van verblijf: september 2017