Beoordeeld op 27 januari 2019 via mobiele applicatie

De kamer was klein, maar knap en heel proper, wat voor mij het allerbelangrijkste is. Wel lawaai gehoord 's nachts van andere gasten maar dat is in bijna elk hotel zo. Minpunt was dat er technische problemen waren met de tv's in het hotel, en ik kon geen enkele Vlaamse of Nederlandstalige zender nemen. De andere, internationale zenders waren met storing op.

Reistype: Reisde alleen
TRYPFOM, Front Office Manager van TRYP by Wyndham Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2019

Beste,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en verblijf in het Tryp by Wyndham Antwerp Hotel.
Het doet ons deugd te vernemen dat het verblijf over het algemeen goed is meegevallen.
Wel jammer dat u het gebrek aan enige zenders ervaren heeft. Voorheen konden wij Belgische en Nederlandse zenders afspelen via antenne, helaas is er recent besloten geweest van buiten af dat zulke zenders enkel nog via satelliet verkrijgbaar zijn. Sinds wij hiervan op de hoogte zijn gesteld hebben wij een afspraak geplaatst om deze via satelliet te ontvangen. Hiervoor komen zij deze week langs. We hopen de kans te krijgen u opnieuw te mogen ontvangen zodat u een vlekkeloze ervaring beleefd en ook ons restaurant ontmoet dat binnen kort open zal gaan.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 17 januari 2019 via mobiele applicatie

Wij vonden dit hotel beneden gemiddeld, gedateerde kamers, (te) kleine parking. Sanitair scoort net een voldoende! ( losse tegels, slechte ventilatie, slecht sluitende douchedeur enz. enz.)
Onerzijds zeker geen tweede bezoek in t verschiet!

Beste,

Hartelijk dank voor uw feedback en recent bezoek aan het Tryp by Wyndham Antwerp Hotel.
We hebben nota genomen van uw opmerkingen en zullen deze intern bespreken voor een nadere opvolging. Alvast onze excuses voor enige ongemakken dat u ervaren heeft. Momenteel zijn we volop bezig met het opknappen van enige mankementen om het hotel zo aangenaam mogelijk te maken voor onze hotelgasten. Hopelijk krijgen wij de kans u opnieuw te mogen verwelkomen en ontmoet u ons nieuw restaurant dat binnenkort van start zal gaan.

Met gastvrije groeten,

Beoordeeld op 4 januari 2019 via mobiele applicatie

Jongeman aan de receptie is vriendelijk. In de lobby is veel geinvesteerd maar zodra je achter de deuren van de lift komt is het één en al drama! Gore kamers, receptie die 24/7 per telefoon bereikbaar is, maar als je ze wilt bellen kom je er achter dat de telefoon niet eens is aangesloten. Roomservice die voor 10 uur al op je deur klopt. Douches waar je als een beetje gespierde man niet eens in past. Vieze badkamer en zoveel geluidsoverlast dat het wel een studentenhotel lijkt. Er zijn zoveel betere hotels in antwerpen waar je voor dezelfde prijs meer hygiene krijgt! Wij komen nooit meer bij een TRYP hotel en ik adviseer iedereen het zelfde.

Datum van verblijf: januari 2019
TRYPFOM, Front Office Manager van TRYP by Wyndham Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2019

Beste,

Hartelijk dank voor uw feedback en recent verblijf in het Tryp Hotel.

Het spijt ons te vernemen dat uw verblijf niet vlekkeloos is verlopen. Onze immense excuses voor de ervaren ongemakken. Uiteraard zullen wij de nodige maatregelen treffen om onze service en standaard te verbeteren. Wij hopen dat wij u een volgende keer opnieuw mogen verwelkomen zodat u van ons hotel en onze service kan genieten zoals deze hoort te zijn.

Met warme groeten,

Beoordeeld op 3 januari 2019 via mobiele applicatie

Het hotel heeft wen chique uitstraling aan de buitenkant maar van binnen is het er ongezellig en toe aan een flinke onderhoudsbeurt.
Op sommige plekken ronduit vies.
Personeel denkt gelukkig goed mee, vriendelijk.
Niet voor herhaling vatbaar en ook zeker niet aan te raden. Kan wel door als hostel / motel.

Beste Mabo2019,

Alvast bedankt voor uw beoordeling en recente overnachting in het Tryp by Wyndham Antwerp Hotel.

We vinden het zeer jammer te vernemen dat u geen aangenaam verblijf heeft gehad. Uw klachten zullen zeker intern worden opgevolgd. Onze excuses voor al het ongemak dat u heeft ondervonden. Weet dat er verschillende renovatiewerken op het schema staan.
We hopen al het werk over een zo kort mogelijke tijdspanne te verspreiden om het mogelijk te maken u opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 1 januari 2019 via mobiele applicatie

Foto’s op de website kloppen niet. Muren in de gang zaten vol gaten en dat beloofde niet veel goeds voor de kamer zelf. Kapstokhaken en douchestang zat volledig los. Naast het bed was het behang helemaal los geraakt. Kapotte tegels in de badkamer waar je je voeten aan open kan halen. Alles was ook echt vies. Dit hotel is het echt totaal niet. Helemaal niks met de klacht gedaan. Het antwoord dat werd gegeven was ‘zal het even doorgeven aan de technische dienst’. Echt nooit naar toe gaan, zonde van het geld!

Datum van verblijf: december 2018

Beste,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en verblijf in het Tryp Hotel.

Met warme groeten,