7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een Prima hotel als je er voor 1 nachtje slaapt. De hotel medewerkers waren erg vriendelijk. Toen we in de hotel kamer aankwamen lag de douchekop eraf, dus dat is wel een minpuntje. En als je de stoel in de douche uit wilde klappen moest je de poot er recht onder zetten anders viel het stoeltje weer.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
TRYPFOM, Front Office Manager van TRYP by Wyndham Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2018

Beste Nikita,

Bedankt voor uw evaluatie en verblijf in het Tryp Hotel.

Wat fijn te vernemen dat u over het algemeen heeft genoten van uw verblijf. Wat betreft de mankementen, weet dat u deze steeds kan doorgeven aan de medewerkers van de receptie zodat we kunnen zorgen voor een snelle opvolging.

Graag verwelkomen wij u opnieuw in de nabije toekomst.

Met warme groeten,

6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net aangekomen van tevoren de revieuws gelezen dus verwachtte er niet veel van, eenmaal aangekomen een luxe hotel voor het geld wat wij betaald hebben! Kamers inderdaad wat klein maar zoals ik al zei: ik had zeker niet meer verwacht voor t geld wat wij betaald hebben! Wat kunnen mensen overdrijven zeg.. Aanrader!

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden

Beste,

Het verheugd ons immens te vernemen dat uw verblijf naar wens is verlopen.

We hopen u snel weer terug te zien.

6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden een trouw in antwerpen waardoor we moesten blijven logeren. Personeel aan de balie was vriendelijk. Er werd niet 100 procent alles uitgelegd hoe de kamers functioneerde met het kaartje van de elektriciteit en hoe het ontbijt in elkaar zat.

S'morgens hadden we ontbijt. Mijn vriendin had haar badjas aan en we werden hierop aangesproken. Waarna ik zei "sorry dit wist zij niet" en ik het antwoord kreeg "dit had je toch moeten weten" niet zo een leuk antwoord om half 9 in de ochtend.

Al bij al wel goed geslapen. Omdat de kamers die we gehuurd hadden vol zaten hebben we een upgrade gekregen wat wel een aangenaam gevoel gaf.

De kamers zijn proper. De oppervlakte van de kamer is gemiddeld.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner

Beste Jenthe,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in het Tryp hotel en voor de review.

Het is een genoegen te vernemen dat u over het algemeen tevreden was over uw verblijf bij ons.

De situatie die u heeft meegemaakt in de ochtend zal ook intern besproken worden met onze receptie en ontbijt medewerkers.

Fijn dat u heeft kunnen genieten van een upgrade.

Ons team zou het fijn vinden u opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

27 juni 2018 beoordeeld

De lobby is aangenaam en modern. Het personeel aan de receptie is niet erg vriendelijk.
De lift heeft betere tijden gekend en de gangen zijn donker.
De kamers zijn eerder klein maar functioneel ingericht.
De kamers aan de straatkant hebben veel last van straatlawaai.
Het ontbijt was goed zonder meer.
Niet echt een aanrader voor een bezoek aan Antwerpen.

• Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
TRYPFOM, Front Office Manager van TRYP by Wyndham Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2018

Beste,

We zijn blij om te lezen dat u van je verblijf bij ons hebt genoten vanonze lobby aangenaam en modern vond en dat het ontbijt goed was. Excuses voor de mankementen die u heeft ondervonden. Wij zullen uw nota intern overleggen en hopen in de nabije toekomst verbeteringen aan te brengen.

19 juni 2018 beoordeeld

Ons verblijf in 'TRYP' voor 1 nacht was OK als men ziet wat men er voor betaalt. Toch blijft me de onaangename zeer donkere gang in herinnering. De relatief kleine kamers zijn iets 'lichter' en mijn verblijf had een wandposter met een kop uit een schilderij geplukt. Wellicht een beroemdheid, maar dat heb ik niet kunnen achterhalen. Het deed me denken aan een IBIS-hotel.
Het ontbijt echter heeft me positief verrast. Daar waar men bij voorgenoemde keten een plastiek ontbijt krijgt, waren hier wel vers afgebakken breedjes, ei, fruitsla, charcuterie, en andere ingredienten aanwezig. Vandaar mijn goede beoordeling, maar vooral omwille van de prijs en het ontbijt.

• Verbleef: juni 2018, reisde voor zaken

Beste,

Bedankt voor de gedetailleerde feedback en verblijf in het Tryp Hotel.
Het doet ons deugd te vernemen dat u heeft genoten van het ontbijt en onze prijsverhouding. De verdere opmerkingen zullen we noteren en gebruiken voor onze blijvende inzet om het hotel zo aangenaam mogelijk te maken voor onze gasten.

Wij kijken ernaar uit om u snel opnieuw te mogen verwelkomen.