“Perfect hotel voor een citytripje”
Beoordeling van TRYP by Wyndham Antwerp

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
TRYP by Wyndham Antwerp
Beoordeeld als nr. 51 van 74 hotels in Antwerpen
3 weken geleden beoordeeld

Een aangenaam hotel. Wat vooral opviel was de zeer vriendelijke bediening bij het onthaal. Je voelt je er direct welkom!
De toffe inrichting van de kamers verwacht je misschien niet direct bij het binnenkomen van het hotel, maar de specifieke kleuren en beschilderde muren geven er een mooie, persoonlijke touch aan. Net dat tikje anders!
Kortom; een perfect hotel voor een weekendje weg in Antwerpen.

• Verbleef: Januari, 2018, reisde met vrienden

3 weken geleden beoordeeld

Hele goede service en hartelijke ontvangst! Ligging is perfect, heel dicht bij het station en de winkels. Leuke, ruime en propere kamers, niets tekort! Al bij al een prima , schoon en vriendelijk hotel.

• Verbleef: Januari, 2018, reisde voor zaken
3 weken geleden beoordeeld

Bij het binnenkomen kom je bij een grote aangename lobby die je rust brengt.Hier kan je iets drinken of een snel hapje krijgen. De vergaderzaal was volledig uitgerust met beamer, flipchart etc. De kamers waren deftig en voorzien van een persoonlijke touch.

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde voor zaken
4 weken geleden beoordeeld

Kamer basic, badkamer kan update gebruiken. Kamer was proper. Ontbijt buffet was gemiddeld, we misten nutella of chocoladekoek. Gangen kunnen lik verf goed gebruiken. Personeel vriendelijk. Locatie aan drukke baan, stuk van centrum

• Verbleef: Januari, 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met TRYP Hotels
RDMTRYPANTWERP, Manager van TRYP by Wyndham Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste,

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel!

Momenteel werken wij aan het onderhoud van ons hotel. Zo voeren wij schilderwerken uit in alle kamers/gangen en reinigen wij alle tapijten.

Graag tot ziens!

Kelly Klaassen
Rooms Division Manager

7 januari 2018 beoordeeld

Degelijk hotel met lekker ontbijt. Via hotelspecials een kamer voor 4 geboekt, maar deze bleek niet ter beschikking, enkel voor 3 personen beschikbaar. Vriendelijk personeel heeft geholpen om extra kamer ter beschikking te stellen.

• Verbleef: Januari, 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met TRYP Hotels

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf en positieve reactie!

Onze excuses voor de verwarring omtrent uw reservering. Wij zijn blij te horen dat onze receptie dit goed heeft opgelost voor u.

Kelly Klaasssen
Rooms Division Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Antwerpen bekeken
op 2,4 km afstand
535 beoordelingen
op 1,2 km afstand
Park Inn by Radisson Antwerpen
Prijzen weergeven

In TRYP by Wyndham Antwerp geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over TRYP by Wyndham Antwerp

Adres: Plantin & Moretuslei 136-140 | 2018, Antwerpen 2018, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Vlaanderen > Antwerpen > Antwerpen
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 51 van 74 hotels in Antwerpen
Prijsklasse: 48 € - 93 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — TRYP by Wyndham Antwerp 3*
Aantal kamers: 176
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Weekend Desk, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij TRYP by Wyndham Antwerp met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?