Park Inn by Radisson Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
102 US$
81 US$
  • Fitnesscentrum
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 97 US$ per nacht.

105 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 130 US$ per nacht.

90 US$
84 US$
  • Gratis parkeren
91 US$
80 US$
100 US$
  • Gratis parkeren
Crowne Plaza Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
104 US$
  • Zwembad
Holiday Inn Express Antwerp City North(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
120 US$
  • Inclusief ontbijt
121 US$
103 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 118 US$ per nacht.

Hilton Antwerp Old Town(Antwerpen)
150 US$
  • Roomservice
26 januari 2018 beoordeeld

Bij het binnenkomen kom je bij een grote aangename lobby die je rust brengt.Hier kan je iets drinken of een snel hapje krijgen. De vergaderzaal was volledig uitgerust met beamer, flipchart etc. De kamers waren deftig en voorzien van een persoonlijke touch.

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
RDMTRYPANTWERP, Manager van TRYP by Wyndham Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2018

Beste Michael,

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel.

Wij zijn verheugd te lezen dat zowel onze Meeting Room als de kamer naar wens zijn geweest.

Hij hopen u opnieuw te mogen verwelkomen.

16 januari 2018 beoordeeld

Kamer basic, badkamer kan update gebruiken. Kamer was proper. Ontbijt buffet was gemiddeld, we misten nutella of chocoladekoek. Gangen kunnen lik verf goed gebruiken. Personeel vriendelijk. Locatie aan drukke baan, stuk van centrum

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met TRYP Hotels
RDMTRYPANTWERP, Manager van TRYP by Wyndham Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2018

Beste,

Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel!

Momenteel werken wij aan het onderhoud van ons hotel. Zo voeren wij schilderwerken uit in alle kamers/gangen en reinigen wij alle tapijten.

Graag tot ziens!

7 januari 2018 beoordeeld

Degelijk hotel met lekker ontbijt. Via hotelspecials een kamer voor 4 geboekt, maar deze bleek niet ter beschikking, enkel voor 3 personen beschikbaar. Vriendelijk personeel heeft geholpen om extra kamer ter beschikking te stellen.

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf en positieve reactie!

Onze excuses voor de verwarring omtrent uw reservering. Wij zijn blij te horen dat onze receptie dit goed heeft opgelost voor u.

Kelly Klaasssen

3 januari 2018 beoordeeld

Wij hebben 2 nachten doorgebracht in het hotel en dit zijn onze bevindingen:
- Bij aankomst heb je de keuze uit parkeren in de wijk of onder het hotel. De prijsverschillen zijn abnormaal. Parken in de wijk, letterlijk om de hoek van het hotel is 3,80 per dag. Parkeren bij het hotel €20 per nacht !!. Als je bij het hotel wilt parkeren, zal je eerst je auto met alarmlichten midden op de drukke weg moeten zetten om eerst naar binnen te lopen om te vragen of ze de garagedeuren open willen maken.... Dus tip: parkeer in de wijk!
- Wij moesten erg lang wachten bij het inchecken. Waren 3e in de rij en hebben zeker 30 minuten moeten wachten.. De rij stond op een gegeven moment bij de voordeur. Toen wij aan de beurt waren bleek dat de systemen erg traag waren, daar kon de medewerkster natuurlijk niks aan doen maar het is dan misschien handig dat er uitleg aan de wachtende mensen wordt gegeven en een gratig kopje koffie wordt aangeboden..
- De gangen naar je kamer zijn echt heel erg donker, het lijkt wel of je in een SM hotel of in een horrorfilm bent belandt, niet echt een vriendelijke uitstraling.
- Kamers zijn mooi ingericht maar er zijn overal vlekken. Vloerbedekking vies, schimmel in de badkamer.. De foto's zijn dus erg misleidend, ik denk foto's van hun beste kamers
- Kamers zijn echt MEGA gehorig, maar dan ook echt mega! We konden 's avonds letterlijk horen wat de buren zeiden, we hoorde ze in bad spetteren en de wc doorspoelen... Een intiem moment met je partner houd je dan ook wel een beetje tegen aangezien je bang bent dat ze ieder kraakje horen.
- Er komt echt een vieze rioollucht uit de badkamer, je moet echt de deur dichthouden anders is het niet te doen.
- Schoonmakers houden geen rekening met de gasten.. Stofzuiger overal tegenaan botsen, hard praten, deuren dichtgooien....

Wij zijn hier 2 nachten geweest en ik heb hier echt grote spijt van. Ik lees normaal altijd de beoordelingen van een hotel, maar dit keer ben ik blind uitgegaan van de score van een 8,9. Dit is dus leergeld voor de volgende keer, ik zal altijd de beoordelingen lezen... Want wat er in eerdere beoordelingen staat aangegeven klopt ook echt.

Bij het uitchecken hebben wij ook deze dingen aangegeven maar daar werd cliché op gereageerd : excuses en we zullen dit in behandeling nemen... Dat hebben ze ook aangegeven op beoordelingen van een jaar geleden, dus dat proces duurt wel heel erg lang...., Een kleine tegemoetkoming kan veel goeds doen, maar dat hebben ze nog niet echt door.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen zo duidelijk te beschrijven. Wij zijn er dan ook van verzekert dat uw opmerkingen ons zullen helpen verder te verbeteren.

Wij beschikken over een betaalde, ondergrondse garage. De kosten van onze garage zijn zoals u schrijft hoger dan aan straat parkeren. Onze receptie wijst onze gasten er dan ook op dat zij vrij zijn om te kiezen waar zij wensen te parkeren.

Uiteraard streven wij continue naar het leveren van een perfecte service. Helaas heeft door een technisch probleem ons systeem ons tijdelijk in de steek gelaten waardoor wachttijden langer werden dan u normaal mag verwachten. Onze oprechte excuses voor dit ongemak.

Wanneer u niet tevreden bent met de kamer die u gegeven wordt, dan mag u vanzelfsprekend contact opnemen met de receptie welke u met veel plezier een andere kamer geeft. Onze Technische Dienst zal de kamer waarin u verbleven bent in ieder geval dringend controleren en eventuele beschadigingen verhelpen.

Uw opmerking betreffende de Housekeeping is alvast intern besproken om er voor te zorgen dat dergelijke situaties niet langer kunnen voor komen.

Wanneer u nogmaals in Antwerpen verblijft mag u ons zeker contacteren zodat wij er voor kunnen zorgen dat uw volgend verblijf een stuk aangenamer zal zijn.

24 december 2017 beoordeeld

• Verbleef: december 2017, reisde alleen