“Gezellige plek om een biertje te drinken”
Beoordeling van Paters Vaetje

Paters Vaetje
Geclassificeerd als nr. 35 van 1.752 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
2 weken geleden beoordeeld

Heel vriendelijk personeel. Kleine bar/restaurant, maar dat maakt het ook weer erg gezellig en knus. Veel soorten bier te krijgen. Ik zou hier zeker nog een keer heen gaan!

Datum van bezoek: januari 2019

2 weken geleden beoordeeld

Het type bruine kroeg waar iedereen graag komt: jong, oud, toerist, rasechte Antwerpenaar, ... Iedereen altijd welkom en de keuze aan bieren is op weinig plaatsen zo groot.

Datum van bezoek: januari 2019
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Met een zeer mooie ligging naast de kathedraal van Antwerpen. Is dit café perfect om verschillende bier soorten te proberen. Ook heeft het café een gezellige sfeer. Het personeel is ook zeer vriendelijk.

Datum van bezoek: december 2018
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek zijn wij hier meerdere keren geweest. Erg gezellig kroegje met veel verschillende bieren. Het was er de hele tijd lekker druk, maar het liep goed door. Dus er was redelijk snel een nieuw plekje vrij. Personeel was ook erg vriendelijk! Echt een aanrader!!

Datum van bezoek: december 2018
9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Die brede schouders
Oh zo sterk
Hoe jij die bollekes tapt
Puik werk!
Ik wilde je aandacht maar je zag me niet staan
Dus ben ik maar voor nog een bolleke gegaan
Je deed de afwas met veel gespat
Ook al zat ik niet dichtbij
Ik werd toch helemaal nat
Want de echte spetter, dat ben jij!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Paters Vaetje bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Paters Vaetje geweest? Deel je ervaringen!