“Erg gezellig en lekker bier”
Beoordeling van Paters Vaetje

Paters Vaetje
Geclassificeerd als nr. 35 van 1.752 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek zijn wij hier meerdere keren geweest. Erg gezellig kroegje met veel verschillende bieren. Het was er de hele tijd lekker druk, maar het liep goed door. Dus er was redelijk snel een nieuw plekje vrij. Personeel was ook erg vriendelijk! Echt een aanrader!!

Datum van bezoek: december 2018

9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Die brede schouders
Oh zo sterk
Hoe jij die bollekes tapt
Puik werk!
Ik wilde je aandacht maar je zag me niet staan
Dus ben ik maar voor nog een bolleke gegaan
Je deed de afwas met veel gespat
Ook al zat ik niet dichtbij
Ik werd toch helemaal nat
Want de echte spetter, dat ben jij!

Datum van bezoek: november 2018
16 oktober 2018 beoordeeld

Klein, gezellig kroegje met véél biersoorten. Leuke krakende houten trap, maar dus ook snel volzet natuurlijk.

Datum van bezoek: juni 2018
3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gezeten op het terras voor de deur, lekker uitzicht op alles wat er voorbij komt. Bordje met kaas en worst bij het carolus bier was gewoon super. Aardige bediening.

Datum van bezoek: oktober 2018
27 augustus 2018 beoordeeld

Uitgebreide, overzichtelijke kaart. Erg lekkere (speciaal)biertjes, fijne sfeer en service. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Paters Vaetje bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Paters Vaetje geweest? Deel je ervaringen!