“Op slag verliefd”

Dineropties: Na sluitingstijd
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Die brede schouders
Oh zo sterk
Hoe jij die bollekes tapt
Puik werk!
Ik wilde je aandacht maar je zag me niet staan
Dus ben ik maar voor nog een bolleke gegaan
Je deed de afwas met veel gespat
Ook al zat ik niet dichtbij
Ik werd toch helemaal nat
Want de echte spetter, dat ben jij!

Datum van bezoek: november 2018

3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gezeten op het terras voor de deur, lekker uitzicht op alles wat er voorbij komt. Bordje met kaas en worst bij het carolus bier was gewoon super. Aardige bediening.

Datum van bezoek: oktober 2018
27 augustus 2018 beoordeeld

Uitgebreide, overzichtelijke kaart. Erg lekkere (speciaal)biertjes, fijne sfeer en service. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018
22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bangelijke zaak met absurt ruime keuze uit bieren... super vriendelijke bediening. Niet duur. Hun keuken is best lekker. Je ziet in de avond dat het een leuke plek is, door de drukte. Een aanrader om met vrienden iets te gaan drinken.

Datum van bezoek: mei 2018
22 augustus 2018 beoordeeld

Spring hier regelmatig binnen om een biertje te smaken of op een iets mindere dag een huisgemaakt soepje te nutigen

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Paters Vaetje bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Paters Vaetje geweest? Deel je ervaringen!