“Bruin cafe”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het establishment van Paters Vaatje mag zonder meer in de categorie Bruin Café vallen. Das niet alleen door de donker bruine interieur tonen, echter ook de gezellige sferen en goede service. Men ziet dat de uitbater hart voor zaak heeft

Datum van bezoek: april 2018

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de bomen het bos niet meer zien zo veel bier is hier! Met zo veel bieren in aanbod moet er voor elk één wel smaken. Ik zeg ga hier een biertje happen en geniet!

Datum van bezoek: april 2018
4 maart 2018 beoordeeld

Een heel gezellig en knus cafe. Veel verschillende bieren voor een goede prijs.
Wij zijn hier geweest tijdens een weekendje weg. De eerste avond hebben wij Paters Vaetje bezocht en waren erg enthousiast. De volgende avond wilden wij weer hierheen, alleen toen was het helaas vol.

Datum van bezoek: maart 2018
20 januari 2018 beoordeeld

Ben hier al menige keren geweest, steeds toffe bediening, lekker getapte pintjes, spaghetti moet je hier maar eens eten, snel, lekker, ideaal voor de honger...

Datum van bezoek: maart 2017
5 januari 2018 beoordeeld

Dit is en blijft een prima zaak om een Bolleke of iets anders te drinken. Vandaag hier in de middag een tijdje gezeten voor enkele drankjes. Bediening is vriendelijk en vlot. Leuke zaak.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Paters Vaetje bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Paters Vaetje geweest? Deel je ervaringen!