“6 gangen menu”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 augustus 2020 beoordeeld

vriendelijke mensen en lekker van het eten wij haden die zesgangen menu genomen dat was en dan de koffie met allerlei koekjes en een amareto dat was af wij komen zeker terug en vertellen verder aan vrienden

Datum van bezoek: augustus 2020

29 juli 2020 beoordeeld

Het eten is er altijd verzorgd en goed, de bediening is ook vriendelijk zeer goed en snel. Ze zijn ook gewillig om iet aan te passen.

26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de bediening was het nog een leuke ervaring maar het eten, we namen een menu, was echt niet lekker.

20 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top locatie op dakterras van het Vermoeiden Model tegen de kathedraal aan. Gerechten wisselend, meeste te veel doorbakken: expliciet vragen dus. Rommelig management, bediening prettig.

6 juli 2020 beoordeeld

Absoluut geen aanrader... de waterzooi was… waterige zooi... De porties waren extreem klein. Ik had amper 3 stukjes vis, een handvol worteltjes en 3 patatten in een grote kom water. Mijn disgenoot had slechts anderhalf stukje vis, helemaal geen groenten en 1 aardappeltje... Dit is gewoon een zeer slecht restaurant dat je moet mijden.

Reizigers die Het Vermoeide Model bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Het Vermoeide Model geweest? Deel je ervaringen!