“Lekker en rustig”
Beoordeling van Carrousel d' Anvers

Carrousel d' Anvers
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 847 van 1.594 Restaurants in Antwerpen
Beschrijving: Zin in een lekkere pannenkoek, wafel, verwenkoffie of onze Laquemant specialiteit? Kom zeker eens langs bij het gezellige Carroussel d'Anvers op de Suikerrui in Antwerpen. Kies uit de lekkerste lunch-, diner- of vieruurtjesgerechten van onze uitgebreide kaart.
19 juli 2020 beoordeeld

Je kan hier voor een vrij normale prijs rustig genieten van een hapje en een drankje. De kaart is niet ontzettend uitgebreid en er staan niet echt bijzonderheden op het menu. Denk maar aan steak, koninginnenhapje, stoofvlees en spaghetti. Rustig, gewoon en lekker dus.

Datum van bezoek: juli 2020

9 februari 2020 beoordeeld

We maakten met vrienden gebruik van de "à volonté" bon van Groupon.

Zeer vriendelijke bediening en de wafels en pannenkoeken waren zeer lekker. Prijzen van de drankjes zijn normaal. Een aanrader!

Tip: het restaurant biedt zelf ook een "à volonté" aan voor €6,50 dus dat kan je dan even goed rechtstreeks doen.

Datum van bezoek: februari 2020
25 januari 2020 beoordeeld

Mooie locatie, lekker ontbijt gegeten. Was goed, vlotte bediening en erg vriendelijk. Ik had wel een bon via Groupon, daarom zeer voordelig

4 januari 2020 beoordeeld

Tijdens de kerstmarkt was het zoals te verwachten druk in het restaurant. De obers lieten lang op zich wachten. De wafels waren te zout en de oliebollen slecht uitgebakken ! Gelukkig maakten de pannenkoeken toch nog iets goed.

19 december 2019 beoordeeld

Super lekker en gezellige tent. Wafels waren heerlijk. En de wok konden we samenstellen hoe wij het wouden. Obers klantvriendelijk.

Reizigers die Carrousel d' Anvers bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Carrousel d' Anvers geweest? Deel je ervaringen!