“Erg lekker eten en gezellig zitten, bediening is matig”
Beoordeling van Brasserie den Artist

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 329 van 1.867 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Parijs op het Zuid Welkom bij de Brasserie Den Artist De Leopold De Waelplaats… Op de hoek van de Museumstraat bevindt zich Brasserie Den Artist, een populaire brasserie waar het altijd prettig aanschuiven is. Waar reclamejongens, horecatijgers, blitse vrouwen, artiesten, studenten, BV’s en ook buurtbewoners verpozing komen zoeken bij een etentje of een drankje. ’s Morgens kan je kiezen uit één van de drie smakelijke ontbijtversies. Brasserie Den Artist is gekend voor zijn typisch Belgische gerechten. Vispannetje op Oostendse wijze , Stoemp met worst, Vlaamse karbonades met mosterd, Balletjes in tomatensaus en Vol-au-vent spannen hier in royale porties de kroon. Seizoengebonden suggesties veranderen hier tweewekelijks. Joël Gemeiner, chef Donald en het volledige team verwelkomen al veertien jaar een heel trouw publiek. En dat houdt echt wel van die Parijse brasseriesfeer. Of je nu binnen tussen de vele spiegels, houtwerk en vergeelde foto’s zit of op het terras in een van de luie zeteltjes, steeds heb je een heerlijk uitzicht op het komen en gaan op het hippe plein met zicht op het Museum van Schone Kunsten Antwerpen.
27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm grote porties tegen zeer degelijke prijzen. Voor Vlaamse kost bent u op het juiste adres. Bediening is matig maar het eten en terras buiten maakt dit zeker goed.

26 augustus 2019 beoordeeld

Na een receptie een lekkere hap. Met 11 gereserveerd, 5 verschillende gerechten toegelaten. Nogal stroef begin van de bediening (2 flessen voor 11 man nogal moeilijk precies) Daarna bediening top. Alle gerechten goed bevonden. Wijn prijs/kwaliteit prima. Komen we zeker nog terug.

25 augustus 2019 beoordeeld

Op zaterdagavond afgezakt met de vrienden van de wijnclub om nog iets te eten.
Wat wij al meteen meemaakten was reden om terug te keren. Wij waren met elf en bestelden meteen twee flessen witte wijn. Meteen antwoordde de kelner dat hij niet toekwam met twee flessen. 'Ik kan maar vijf glazen uit een fles schenken. 't is goed, ik zal iedereen dan een bodempje geven hé!' Stel je dat voor als eerste kennismaking. Verder verliep alles naar wens, het eten viel in de smaak, de wijn was prijs/kwaliteit goed en de rest van de bediening was voorkomend. Jammer dat je zo ontvangen wordt. Een eerste indruk blijft hangen, dat moeten ze daar leren.

7 augustus 2019 beoordeeld

De mosselen waren goed gevuld en superlekker klaargemaakt, het begeleidend wijntje was ook heel lekker. Een aanrader!

10 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nooit meer kom ik daar binnen.
We werden niet vriendelijk ontvangen. We wouden ons eten bestellen, maar de ober( we vermoeden de patron van de zaak) wou op een bepaalde manier de bestelling noteren. Hij onderbrak ons constant op een onbeleefde manier. Daarbovenop had hij het geniale idee om niks te noteren en alles vanbuiten te leren. Het resultaat: we kregen niet wat we besteld hadden. Het eten was ondermaats en ze deden niet hun best om een goede service te geven. Ik heb spijt dat ik niet sneller ben weggegaan. 1 raad voor toekomstige klanten: il famosi-het gerecht-... zijn veeeeeel betere restaurants. Trust me

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Brasserie den Artist bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Brasserie den Artist geweest? Deel je ervaringen!