irenevanwoerdekom

Raddison Antwerpen Editors concert

5,0 van 5 bollen13 mrt 2024 beoordeeld
Fijne schone kamer. Heel fijn dat er de mogelijkheid was om koffie te zetten op de kamer.
Sfeer was modern. Alleen de receptie was niet goed te vinden vanuit de ingang van de parkeergarage. Ook in de parkeergarage was het zoeken naar de ingang/toegang tot de lift die naar het hotel ging.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 14 mrt 2024
Beste Irene,
Bedankt voor uw positieve reactie.

Het doet ons goed te horen dat u de kamer als schoon en comfortabel heeft ervaren, en dat de mogelijkheid om koffie te zetten op de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de moderne sfeer van ons hotel kon waarderen.
We vinden het jammer dat u moeite had met het vinden van onze receptie vanuit de parkeergarage. Wij streven ernaar om duidelijke aanwijzingen te bieden en hebben zelfs video's gemaakt die de route naar de parkeerplaats uitleggen. Uw feedback is belangrijk voor ons en helpt ons om te kijken hoe we de bewegwijzering verder kunnen verbeteren.

Hartelijke groeten en hopelijk tot ziens,

1.8 km van Radisson Hotel Antwerp Berchem
1.2 km van Radisson Hotel Antwerp Berchem
  • Autograph
2.9 km van Radisson Hotel Antwerp Berchem
Restaurant
Room adapted for special needs.
  • Vio.com
2.3 km van Radisson Hotel Antwerp Berchem
Zwembad
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 26 februari 2024

Super hotel, fijne kamers en uitstekende bedden. Het ontbijt mag je niet overslaan en tot in de puntjes verzorgd. De ligging naast het station brengt je in 1 halte naar het centrum van Antwerpen
. Parkeren onder het hotel is ideaal en ook na het uitchecken kan je auto daar nog blijven staan.

Datum van verblijf: februari 2024
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Hotel Antwerp Berchem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2024

Beste Marcel, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.

We zijn blij te horen dat de kamers en de comfortabele bedden naar wens waren, en dat u hebt genoten van ons uitgebreide ontbijt. Onze locatie naast het station maakt het inderdaad gemakkelijk om het centrum van Antwerpen te bereiken. Fijn dat u ook de parkeergelegenheid onder het hotel kon waarderen en dat deze faciliteit zelfs na het uitchecken beschikbaar bleef voor u.

Graag weer tot een volgende keer!

Beoordeeld op 19 februari 2024

Hele fijne ervaring gehad. Mooi, schoon, modern en warm ingericht hotel. Aardig personeel. Lekker ontbijtbuffet, van alles wat te kiezen. Mooie ruime standaardkamer, lekker bed. Lift werkt snel, algemene toiletten schoon, parapluservice en auto makkelijk te parkeren. In de wijk Zurenborg heel veel hippe en relaxe horeca en leuk om te wandelen, mooie huizen. En makkelijk met tram 4 naar het centrum van Antwerpen. Aanrader!

Datum van verblijf: februari 2024
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Hotel Antwerp Berchem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2024

Beste,
Hartelijk dank voor deze uitmuntende score!

We zijn blij te horen dat onze moderne en warme inrichting u is bevallen en danken u voor de complimenten over ons vriendelijke personeel. Het is fantastisch dat het ontbijtbuffet met zijn ruime keuze aan uw verwachtingen voldeed en dat u genoten heeft van de comfort van onze ruime standaardkamer en het bed. Ook fijn dat de parkeergelegenheid en onze lift naar wens waren. De wijk Zurenborg wordt inderdaad gewaardeerd om zijn hippe horeca en mooie wandelroutes. Onze locatie is ideaal voor een tramritje naar het centrum van Antwerpen, en we zijn blij dat dit voor u goed heeft uitgepakt.

Beoordeeld op 16 februari 2024

Gewoon goed, ontbijt meer dan behoorlijk. Bedden waren goed en nette kamers, alles super netjes. Goed kijken naar het parkeer aanduiding en kijk uit voor slipgevaar in het parkeer, met name als het geregend heeft

• Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Hotel Antwerp Berchem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2024

Beste Stian,
Bedankt voor deze mooie score.

Het is fijn om te horen dat u de bedden comfortabel vond en onze kamers netjes en goed onderhouden waren. We waarderen het dat u ons ontbijt meer dan behoorlijk noemt en blij zijn dat alles naar wens was. Wat betreft de parkeersituatie, onze excuses voor het eventuele ongemak. We streven ernaar om onze gasten een veilige en gemakkelijke parkeerervaring te bieden, en uw feedback helpt ons om de signalering en veiligheidsmaatregelen te verbeteren. Weet dat we instructievideo's hebben die de route naar de parkeergarage verduidelijken en die we voorafgaand aan het verblijf versturen.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 6 februari 2024

Omgeving antwerpen zal ik geen ander hotel aanraden dan deze! Het was heel mooi ingericht super schoon en de bedden zijn comfortabel. We hadden de superior room met een mooi uitzicht. Zal zeker nogmaals daar willen verblijven.

Datum van verblijf: februari 2024
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Hotel Antwerp Berchem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2024

Beste Fatma,
Bedankt voor deze mooie beoordeling.

We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in onze superior kamer met het mooie uitzicht en dat onze inrichting en netheid aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het doet ons goed te vernemen dat de comfortabele bedden hebben bijgedragen aan uw uitstekende slaapkwaliteit.
Onze locatie in de omgeving van Antwerpen wordt inderdaad gewaardeerd door onze gasten, en we vinden het fantastisch dat u ons als aanbeveling aan anderen zou willen geven.

Hopelijk zien we je snel nog eens!

Beoordeeld op 23 januari 2024

Bij aankomst is de temperatuur op de kamer veel te hoog, door de thermostaat lager te zetten en het raam openzetten daalt de temperatuur onvoldoende voor en goede nachtrust. De temperatuur op de gang is belachelijk hoog, ik vindt dat jullie niet milieu bewust met het energiegebruik omgaan.

Datum van verblijf: januari 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Hotel Antwerp Berchem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2024

Beste Ronny,
We danken u voor uw feedback.

We zijn blij te horen dat u tevreden was met de service en de netheid van onze kamers. Het doet ons goed dat u de waarde, locatie en algemene schoonmaak van het hotel waardeert.
We betreuren het echter dat de temperatuur in uw kamer niet naar wens was en dat u problemen ondervond met het afkoelen van de kamer. Onze kamers zijn inderdaad uitgerust met individueel regelbare airconditioning, maar het spijt ons dat deze niet voldeed aan uw behoeften voor een comfortabele nachtrust. Wat betreft de temperatuur in de gangen, nemen we uw feedback serieus en zullen we dit intern bespreken om ons energiegebruik te optimaliseren. Hoewel we proberen een evenwicht te vinden tussen comfort en milieu, lijkt het erop dat er ruimte is voor verbetering.
We hopen dat u ondanks dit punt, toch een plezierig verblijf heeft gehad en dat de andere aspecten van ons hotel aan uw verwachtingen hebben voldaan.

In de toekomst staan we graag weer voor u klaar.
Met hartelijke groet,