Beoordeeld op 20 juli 2020

Super mooi nieuw hotel. We hadden de kamer op verdieping 6, super mooi uitzicht over Antwerpen.
Ontbijt super lekker en vriendelijk uitgeserveerd. Mooie binnentuin waar je gezellig een drankje kan doen.

Datum van verblijf: juli 2020
Jordi van der vaart, Guest Services / Front Office van Park Inn by Radisson Antwerp Berchem, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2020

Beste Joppe,

Bedankt voor het kiezen van Park inn By Radisson Berchem. We stellen uw recensie zeer op prijs en we zijn blij dat u genoten heeft van ons hotel.

We hopen u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen!

Inez Beumer

Beoordeeld op 14 maart 2020

Heerlijk bed en goede faciliteiten. Locatie was perfect als je op de campus moet zijn. Station is op loop afstand dus je bent met 5 min in het centrum van Antwerpen. Alleen jammer dat er geen room service word aangeboden.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 maart 2020

Uitstekend hotel ,maar heb geen tips alles was aanwezig,koffie een föhn en een heerlijk bed we hebben genoten,de tram of bus was op loopafstand, en daar waren we heel blij mee ,zo konden we de auto laten staan.

Beoordeeld op 9 maart 2020

Mooi en gezellig hotel. De kamer was proper en aangenaam om in te vertoeven, alles was er aanwezig dat je maar nodig hebt. Het ontbijt is met voorsprong het beste wat ik ooit in een hotel heb gehad, lekker en uitgebreid.

Beoordeeld op 9 maart 2020

Erg kunnen ontspannen in het hotel! Het hotel zag er erg mooi uit en alles was van goede kwaliteit. Het bed (180cm breed) was echt super!
Wel veel stof in de slaapkamer wat rond dwarrelde, maar verder was alles voortreffelijk! Het ontbijt was ook echt super!