Chris
Drenthe, Nederland

Grandioze plek

Beoordeling van De Koning van Spanje
5,0 van 5 bollen20 jul 2019 beoordeeld
Midden in de oude stad, op een onverwachte plek achter een grote poort, ligt deze stadsidylle. De kamers zijn ruim, mooi en vooral ook rustig. De uitbaters zijn gastvrije en bijzonder aardige mensen die met veel liefde dit gebouw hebben opgeknapt. We komen hier graag terug. Chapeau.
Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.2 km van De Koning van Spanje
  • ZenHotels.com
0.2 km van De Koning van Spanje
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 21 november 2017 via mobiele applicatie

Ontzettend mooie plek middenin de stad, een oase van rust. Heerlijk ontbijt, erg uitgebreid ook. Eigenaren vonden wij erg vriendelijk. Heerlijk bad en douche. Goede bedden en mooie kamer. Wij komen graag nog een keer terug.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 3 november 2017

Op een boogscheut van de Antwerpse Onze Lieve Vrouwekathedraal vind je dit prachtige huis achter een solide monumentale deur. Wanneer die opengaat, stap je een andere wereld binnen. Waar gastvrijheid op de eerste plaats komt, en authentieke schoonheid je terugneemt in de tijd. Prachtig en uitstekend ingerichte kamers met degelijke bedden en zelfs het beddengoed is van mooie uitstekende kwaliteit. Al wat je nodig hebt is aanwezig, zelfs badmantels. De gastvrouw staat steeds tot je dienst en is uiterst charmant en behulpzaam. Wij hadden specifieke eisen voor het ontbijt en daar is zij geheel in mee gegaan, ongelooflijk vriendelijk. Wij genoten vooral van de sfeervolle inrichting van het gehele huis, het geluid van de beiaard die je tot daar kon horen, de goede ligging, vlak in het centrum van Antwerpen, en onze uiterste charmante gastvrouw. Top verblijf!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 20 oktober 2017

Nul uitleg en toch zeggen: "ik had toch gevraagd of er nog vragen waren?!" (een losse hor vonden we dag erna naast een kast...) "Tja Antwerpen heeft een heel vervuilde rivier en dus muggen" Als reactie op onze slecht geslapen nacht met als resultaat allebei en onze baby meerdere muggenbulten en een muur vol muggenlijkjes en bloedspetters. Tot zover de empathie van de eigenaren....
Ook wordt geadverteerd met een stoomcabine met massage, maar die kreeg ik niet aan en toen ik vroeg hoe die werkte wordt wéér geen medeleven getoond. Want de leverancier was failliet dus onderdelen slecht leverbaar en minstens 1,5 dag bezig om slangetje te vervangen... tja niet ons probleem lijkt mij. Nul reactie in trant van "Wat vervelend voor jullie, kan ik het goed maken met...?" Niets!! Zo ontzettend jammer!
We hebben met tegenzin de volle mep betaald. Achteraf was ik zo boos, waarom hebben we dat gedaan?! Ze hadden ons compensatie voor de stoomcabine moeten geven. Maar op zijn minst wat empathie kunnen tonen, dat had veel verschil gemaakt. Zonde.
Als laatste mistten we een deur naar de badkamer. Heel gehorig en geen privacy op die manier wanneer je 's nachts naar de wc gaat.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij hadden een mooi kamer echt romantische stijl met jacuzzi en stoomdouche jammer genoeg had mijn echtgenote zich erg verband aan de kuit wegens de stoom in de douchestoomcabine .
Zou moeten vermeld staan aan de douche.
Het ontbijt was geweldig en een zeer lieve dame dat ons verwende je vergeet dat je in antwerpen logeerden weg van alle drukte xx

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 16 augustus 2015 via mobiele applicatie

Achter een blauwe poort in een wat onooglijk straatje gaat een prachtige Bed&Breakfast schuil. Een mooi, karakteristiek pand met fraaie binnentuin. Onze kamer was ruim en smaakvol ingericht. De badkamer was groot en luxe, met een bubbelbad en massagedouche. Hoewel je midden in het centrum zit is het in de B&B heerlijk rustig. Een parkeergarage ligt vlakbij. De gastvrouw zorgt voor veel persoonlijke aandacht en is wat breed van stof, dat zal misschien niet iedereen prettig vinden. Maar los daarvan: een aanrader voor een romantisch weekendje Antwerpen!

Datum van verblijf: augustus 2015