“Te druk”

Geclassificeerd als nr. 43 van 55 Dessert in Antwerpen
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt
4 februari 2018 beoordeeld

De pannenkoek was wel lekker en Lackmansaus aanrader maar naarmate het druk werd en uiteindelijk veel té druk, kregen we minder het gevoel op ons gemak te zitten. Mensen staan te wachten tot je plaatsmaakt, eens je drinken op is.
Evt iemand aanstellen die mensen een plaatsje aanbied zoals ze in Amerika doen, zou een oplossing kunnen zijn. Dan krijg je minder het 'fabriek' effect en dan zou de bediening er minder overspannen bijlopen.

20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier lunch gedaan met uitsmijter en omelet. De omelet rook erg sterk. Dit bij de bediening aangegeven. Kon omgeruild worden maar de nare smaak van de omelet had de overhand gekregen en daarmee was de trek in eten ook verdwenen. Geen aanrader deze zaak. Prijs en kwaliteit van het eten staan totaal niet met elkaar in verhouding.

8 januari 2018 beoordeeld

Samen met mijn vriendin hier gegeten voor een brunch. De bediening is onvriendelijk en daarnaast ook niet goed opgeleid. De gerechten zijn erg aan de prijs en ook is er geen communicatie tussen de warme- en koudekant van de keuken, dit resulteerde erin dat ik mijn gerecht al had en wij vervolgens nog 5 minuten moesten wachten op de omelet van mijn vriendin (deze was niet goed genoeg gebakken en nog erg waterig)

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uur wachten tot je geholpen wordt is niet van deze tijd. We hebben het personeel gedurende deze tijd herhaaldelijk gevraagd of we iets mochten bestellen maar toch duurde het extreem lang. Te krappe plekken. Prima eten. Tja touristische plek waar je alleen buitenlanders wazig ziet kijken en waar antwerpenaren echt niet komen tenzij je op zoek bent naar tijdsverspilling. Ook een leuke bezigheid..... Nee een drama.... Eenmalig

3 januari 2018 beoordeeld

Wij gingen met 4 personen eten bij de Lille
wij werden alle 4 op verschillende tijdstippen bediend zodat samen lunchen niet mogelijk was,het was er véél te druk en bediening kon het niet aan.
Mijn zoon en schoondochter kregen een mini kleine spagetty zodat we dachten dat het een kinderportie was maar de rekening toonde ons dat dit een grote portie was,bij navraag bij de bediening kregen we te horen dat zij zelf vond dat de porties zéér klein waren voor die prijs maar dat zij dat niet kon helpen(wat natuurlijk ook zo is) dus volgende maal gaan we zeker ergens anders lunchen misschien even duur maar wel normale porties en gelijktijdige bediening

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Desire de Lille bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Desire de Lille geweest? Deel je ervaringen!