Jerry198528

Mooi hotel

5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Heerlijk hotel met een geweldige kamer.. ontbijt was goed geregeld! Al met al een heerlijk verblijf gehad
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste Jerry198528,

Hartelijk dank voor het kiezen van NH Collection Antwerp Centre voor uw verblijf, en voor het nemen van de tijd om uw recente ervaring te delen via onze gasttevredenheidsonderzoek.

We waarderen uw positieve feedback en zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf, en we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw vriendelijke woorden over onze kamers en ons ontbijtbuffet zijn gedeeld met het team zodat we hen blijvend kunnen inspireren en motiveren om uitzonderlijke gast service te leveren.

We kijken uit naar de volgende mogelijkheid om u weer te verwelkomen in de nabije toekomst.

Volledig restitueerbaar
  • Hampton
0.3 km van NH Collection Antwerp Centre
  • Booking.com
0.3 km van NH Collection Antwerp Centre
Exterior
1.4 km van NH Collection Antwerp Centre
Roomservice
Room adapted for special needs.
0.0 km van NH Collection Antwerp Centre
1.9 km van NH Collection Antwerp Centre
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 11 juni 2024 via mobiele applicatie

We verbleven drie nachten in dit hotel. Mooie, ruime kamer en een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet met goede koffie. We konden onder het hotel parkeren. Die plekken kan je niet reserveren, maar we hadden geluk dat er nog plek vrij was. Goed bereikbare parking die volledig is afgesloten. Al met al een heerlijk verblijf gehad.

Datum van verblijf: juni 2024
Emilia Wierzbicka, Guest Services / Front Office van NH Collection Antwerp Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste mlub1983,

Hartelijk dank dat u voor NH Collection Antwerp Centre heeft gekozen tijdens uw recente verblijf, en voor het delen van uw ervaring via ons gasttevredenheidsonderzoek.

We zijn verheugd te horen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad gedurende de drie nachten dat u bij ons verbleef. Het is fijn om te weten dat u de mooie en ruime kamer heeft gewaardeerd, evenals ons uitgebreide ontbijtbuffet met heerlijke koffie. We begrijpen dat parkeren soms een uitdaging kan zijn in het centrum van Antwerpen, en zijn blij dat u geluk had met een plekje in onze goed bereikbare en veilige parkeergarage.

Uw vriendelijke woorden zullen zeker met ons team worden gedeeld, en we kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 8 juni 2024

Zeer fijn hotel met uiterst goed en vriendelijk personeel.
Matras was hard en werd meteen opgelost dmv topper.
Kamer werd ook omgeruild ivm rolstoelgebruik.
Echt een super locatie om te verblijven.
Er ontbreekt je aan niets en het station voor de deur.
Een van de beste hotels waar ik ooit heb verbleven.

Kamertip: Als je met de trein kan komen zou ik dat aanbevelen. Parkeren is wel prijzig.
Datum van verblijf: juni 2024
Emilia Wierzbicka, Guest Services / Front Office van NH Collection Antwerp Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2024

Beste Johan-Margreet,

Hartelijk dank voor uw prachtige review over NH Collection Antwerp Centre.

We zijn verheugd te horen dat u zo genoten heeft van uw verblijf en onze service op prijs stelt.
Het is fijn dat we de kwestie met het matras en de kamer snel konden oplossen.

We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 21 mei 2024

Prima lokatie, direct naast het station.
Heel stil, weg en trein verkeer, en de lift (we hadden de kamer er direct naast) hebben we geen van allen gehoord.
Ruime kamers en top personeel!

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Emilia Wierzbicka, Guest Services / Front Office van NH Collection Antwerp Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2024

Beste javanjesteren,

Hartelijk dank voor het kiezen van NH Collection Antwerp Centre voor uw verblijf, en voor het delen van uw ervaring hier op Tripadvisor.

We zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.
We zijn ook erg blij dat u met name tevreden was over ons top personeel, de ruime kamers en de prima locatie.
Ons hotel is inderdaad zeer centraal gelegen, met uitzicht op het prachtige Antwerpse Centraal Station en op loopafstand van de bruisende winkelstraat de Meir.

Wij hebben uw complimenten over de service van de medewerkers met de rest van het team gedeeld.

In de toekomst hopen wij u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 13 mei 2024

Prettig hotel, dicht bij het station waardoor je dit prima kunt gebruiken als uitvalsbasis om de stad te verkennen. De kamers zijn ruim, schoon en comfortabel. Goed ontbijt met verse wafels!

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Emilia Wierzbicka, Guest Services / Front Office van NH Collection Antwerp Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2024

Beste Jet51383768518,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling van uw recente verblijf in NH Collection Antwerp Centre te plaatsen.

We zijn verheugd om te horen dat uw verblijf bij ons aangenaam was, en dat u onze centrale locatie kon waarderen. Het is een plezier om te lezen dat onze kamers schoon en comfortabel vond, en van ons ontbijt met verse wafels kon genieten.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor nog meer memorabele momenten in onze stad!

Beoordeeld op 8 mei 2024

Prachtig hotel, vriendelijk personeel en echt 2 stappen lopen van het centrum! De trein heb je geen last van ondanks dat je naast het station zit. Wij vonden alleen het parkeren wat prijzig, maar de goedkopere parkeergarage was niet bereikbaar wegens wegwerkzaamheden.

Beste G9154EAnadiab,

Hartelijk dank voor het kiezen van NH Collection Antwerp Centre voor uw verblijf en voor het nemen van de tijd om uw recente ervaring te delen via onze gasttevredenheidsonderzoek.

We waarderen uw feedback en zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf, en we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw vriendelijke woorden over ons personeel en hotel zijn gedeeld met het team zodat we hen blijvend kunnen inspireren en motiveren om uitzonderlijke gast service te leveren.