javankesteren
Delft, Nederland

Prima lokatie, heel stil (zeker gezien de lokatie!), ruime kamers en top personeel!

5,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeld
Prima lokatie, direct naast het station.
Heel stil, weg en trein verkeer, en de lift (we hadden de kamer er direct naast) hebben we geen van allen gehoord.
Ruime kamers en top personeel!
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 2 weken geleden
Beste javanjesteren,

Hartelijk dank voor het kiezen van NH Collection Antwerp Centre voor uw verblijf, en voor het delen van uw ervaring hier op Tripadvisor.

We zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.
We zijn ook erg blij dat u met name tevreden was over ons top personeel, de ruime kamers en de prima locatie.
Ons hotel is inderdaad zeer centraal gelegen, met uitzicht op het prachtige Antwerpse Centraal Station en op loopafstand van de bruisende winkelstraat de Meir.

Wij hebben uw complimenten over de service van de medewerkers met de rest van het team gedeeld.

In de toekomst hopen wij u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

• Hampton
  • Booking.com
1.5 km van NH Collection Antwerp Centre
Meer hotels in Antwerpen bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Prettig hotel, dicht bij het station waardoor je dit prima kunt gebruiken als uitvalsbasis om de stad te verkennen. De kamers zijn ruim, schoon en comfortabel. Goed ontbijt met verse wafels!

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Emilia Wierzbicka, Guest Services / Front Office van NH Collection Antwerp Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Jet51383768518,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling van uw recente verblijf in NH Collection Antwerp Centre te plaatsen.

We zijn verheugd om te horen dat uw verblijf bij ons aangenaam was, en dat u onze centrale locatie kon waarderen. Het is een plezier om te lezen dat onze kamers schoon en comfortabel vond, en van ons ontbijt met verse wafels kon genieten.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor nog meer memorabele momenten in onze stad!

Beoordeeld op 8 mei 2024

Prachtig hotel, vriendelijk personeel en echt 2 stappen lopen van het centrum! De trein heb je geen last van ondanks dat je naast het station zit. Wij vonden alleen het parkeren wat prijzig, maar de goedkopere parkeergarage was niet bereikbaar wegens wegwerkzaamheden.

Beste G9154EAnadiab,

Hartelijk dank voor het kiezen van NH Collection Antwerp Centre voor uw verblijf en voor het nemen van de tijd om uw recente ervaring te delen via onze gasttevredenheidsonderzoek.

We waarderen uw feedback en zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf, en we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw vriendelijke woorden over ons personeel en hotel zijn gedeeld met het team zodat we hen blijvend kunnen inspireren en motiveren om uitzonderlijke gast service te leveren.

We kijken uit naar de volgende mogelijkheid om u weer te verwelkomen in de nabije toekomst.

Beoordeeld op 27 april 2024 via mobiele applicatie

We hadden eigenlijk een airbnb geboekt. Maar toen wij daar om 22:00 aankwamen bleek deze al verhuurd te zijn. Toen moesten we ‘s avonds laat nog een hotel zien te vinden. Ik heb ze gebeld en het was eigenlijk zo geregeld. We konden er zo in. Kamer was prima en bedden erg fijn. Ontbijt is niks op aan te merken.

Datum van verblijf: april 2024
Emilia Wierzbicka, Guest Services / Front Office van NH Collection Antwerp Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2024

Beste Jellywestra,

Bedankt voor uw positieve feedback over uw verblijf in het NH Collection Antwerp Centre!

We zijn blij dat u genoten heeft van de ontbijtbuffet en de kamer.
Het is tof om te horen dat u na de spijtige ervaring met de airbnb, toch nog veilig een reservering kon maken voor ons hotel.

Beoordeeld op 25 maart 2024

Erg fijn hotel op een steenworp afstand van het centraal station. Het centrum met alle restaurants is ongeveer een halfuur lopen waarvan een groot gedeelte over de bekende Meir is. Mooie, ruime én schone kamer en door het aanvragen van een kamer aan de achterzijde van het hotel geen last gehad van voorbijkomende treinen. Top verblijf gehad!

Datum van verblijf: januari 2024

Beste laviededaphne,

We zijn blij dat u genoten heeft van de centrale locatie en onze kamers.
Het is geweldig om te horen dat u een top verblijf bij ons heeft gehad.

Beoordeeld op 19 maart 2024

Heel fijn hotel, enorm goed ontbijt en heel vriendelijk personeel. De kamers zagen er netjes uit en ook een hele fijne douche. Ook hele goede king size bedden, welke heerlijk slapen. Het was wel erg warm op de kamer, dus stel je temperatuur goed in voordat je gaat slapen.

Datum van verblijf: maart 2024

Beste 153michel1967,

We zijn blij dat u genoten heeft van de centrale locatie, ons fameuze ontbijt en ons vriendelijke personeel.
Het is geweldig om te horen dat u de kamer en de faciliteiten waardeerde.
Wij hebben uw complimenten over de service met de rest van het team gedeeld.