3 personen bekijken dit hotel
Speciaal tarief beschikbaar voor leden van NH Discovery
Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
NH Collection
Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Hotels.com
Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Beoordeeld op 14 augustus 2022 via mobiele applicatie

Erg mooi hotel. Wij hebben hier een leuke tijd gehad.
Sfeervol en mooi ingericht.
Nette kamer met zeer goed bed en lekkere regendouche. Minibar aanwezig en Nescafe koffie apparaat.
Aardig personeel, servicegericht.
Wij waren met de trein en het hotel ligt naast het station, ideaal. Onze kamer was 4 hoog, aan de stationskant, maar totaal geen last van geluiden of iets.
Wij komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: augustus 2022
Jamie Reiners, Guest Services / Front Office van NH Collection Antwerp Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2022

Beste 587pierret,

Dank u zeer dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.
Ik ben ontzettend blij om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.
We kijken er naar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 14 augustus 2022

De ligging van het hotel is perfect. Tegenover centraal station. De kamer is prima. De airco werkt goed en dat was heel fijn vanwege een hittegolf. Fijne douche en bed. Vriendelijk personeel. Het ontbijtnuffet is zeer uitgebreid. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zou zeker weer terugkomen als ik weer in Antwerpen ben.

Reistype: Reisde alleen

Beste 204agr,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.
Het doet ons goed om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf en het vriendelijke personeel kon waarderen.
We kijken er nu al naar uit om u in de toekomst te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 9 augustus 2022

Als iedereen naar ons aan de Kust komt gaan wij naar het binnenland !

Wat een TOP hotel ! We hadden Tickets gekocht voor het optreden van Wardruna en hadden een verlengt weekend. Dus we kozen dit hotel om te overnachten.

Het onthaal was top, verwelkomt met een verfrissing en alle nodige uitleg werd gegeven aan de check-in. De weg naar de kamer ( NR 407) is zeer netjes ! Eenmaal de kamer binnen dachten we ah jammer geen zicht om het station als op de foto's op het internet. Maar eenmaal we door het raam keken ... Was dit veel beter !

Prachtig grote kamer met zeer nette ruime badkamer. De kamer is van alle snufjes voorzien ! van bluetooth audio installatie tot verfrissende drank.
Eenmaal snacht waren we ook bij dat we aan de andere zijde van het hotel sliepen. (lawaai van de nachtelijke ronde van de vuilkar)

Het ontbijt was meer dan in orde ! er was van alles vers voorzien ! voor vleeseter tot Vegetariërs tot vegans. Zelf de Soja melk stond er !

Dit was een top verblijf en zeker een aanrader !

Datum van verblijf: juli 2022

Beste VMahieu,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Ik ben ontzettend blij om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij NH Collection Antwerp.
We kijken er naar uit om u weer in de toekomst te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 7 augustus 2022 via mobiele applicatie

Geweldig hotel goed ontbijt en super vriendelijk personeel!
Heel behulpzaam en meedenkend.
Zeker een aanrader om een keer een bezoekje te nemen aan dit hotel.
Wij hebben in ieder geval genoten.
Bedankt.

Datum van verblijf: augustus 2022
Jamie Reiners, Guest Services / Front Office van NH Collection Antwerp Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2022

Beste 456hildev,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring.
Het doet ons goed om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf en onze personeel erg kon waarderen.
We kijken er naar uit om u weer in de toekomst te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 27 juli 2022

Niks aan toe te voegen aan dit hotel! Ontbijt was zo verrukkelijk! Zoveel variatie echt top. Ons hotel kamer heel comfortabel. En een ongelovelijk heerlijk bed. Zeer te vreden over dit hotel. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Jamie Reiners, Guest Services / Front Office van NH Collection Antwerp Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2022

Beste shineee2022,

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring.
Ik ben blij om te weten dat u ontzettend heeft genoten van uw verblijf bij ons.
Het doet ons goed om te zien dat u het ontbijt, kamers en geweldige bedden kon waarderen.
We kijken er naar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!