2 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
NH Collection
FindHotel
Expedia.comUS$ 120
Hotels.comUS$ 120
PricelineUS$ 114
Beoordeeld op 4 mei 2022

Prima 9 voor mij ook omdat ik special gast was. Heten verbeter puntje zou kunnen zijn 2 wijnglazen op de kamer en 2 waterglazen van allebei stond er maar 1 beste raar voor tweepersoonskamer. Veder prima locatie lekker centraal voor alles.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Jamie Reiners, Guest Services / Front Office van NH Collection Antwerp Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2022

Beste Tinekev83,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw positieve feedback.
Ik ben zeer blij om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.
We hoopte dat het een fijn kleinigheidje zou zijn om u onze 'Gast van de Dag' te maken.
Uw verbeter puntje wordt meegenomen en gedeeld onder het management.
We kijken ernaar uit om u te verwelkomen in de toekomst in een van onze NH Hotels.

Beoordeeld op 3 mei 2022

Alles top van begin tot einde,dicht bij centraal station en centrum
Heel mooie kamers met alles erop en eraan
Ontbijt dik in order
Heel vriendelijk personeel,en een dikke pluim voor receptionist Niels !!!

Datum van verblijf: mei 2022

Beste Genieter222,

Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven over uw verblijf bij NH Collection Antwerp Centre.
Het doet ons goed om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.
Ik zal de dikke pluim doorgeven aan Niels en de rest van team!

Beoordeeld op 18 april 2022

Super hotel voor een bezoekje aan Antwerpen. Mooie ruime kamers. Zalig ontbijt…heel veel keuze. Medewerker/verantwoordelijke ontbijtzaal is super vriendelijk. Een dikke pluim voor deze man. Wij komen zeker terug

Datum van verblijf: april 2022
Jamie Reiners, Guest Services / Front Office van NH Collection Antwerp Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2022

Beste Kim Polutnik,

Allereerst willen we u bedanken om de tijd te hebben genomen om uw positieve feedback te plaatsen.
Het geeft ons inzicht in de gedachten van onze gasten en kan ons altijd helpen onze services en faciliteiten verder te verbeteren!
Daarnaast willen we u bedanken voor uw vriendelijke woorden over de kamers, ontbijt en service van onze medewerkers. We zullen uw beoordeling met het team delen, want dat is een grote beloning voor hun voortdurende inspanningen.

Beoordeeld op 17 april 2022 via mobiele applicatie

Perfecte ligging zeker als je per trein komt. Kamer prima in orde, proper en modern, met een zeer goed bed. Matige douche met karig debiet, allicht wel wat ecologischer. Uitstekend ontbijt met ruime keuze en goede kwaliteit van alle voeding. Enkel check in en check out verliepen beide zeer moeizaam, duidelijk nog jonge en te weinig opgeleide staff.
Merkwaardig ook, na boeken van twee kamers voor vier personen kreeg ik een week voordien de vraag per mail of ik die samen of apart zou betalen. Alsof dat iets uitmaakte

Beste Jannim1966,

Allereerst willen we u bedanken om de tijd te hebben genomen om uw feedback te plaatsen.
Daarnaast willen we u bedanken voor uw vriendelijke woorden over de kamer, ontbijt en de ligging van het hotel.
Onze excuses voor het ongemak tijdens de check-in en check-out, uw feedback geeft ons inzicht in de gedachten van onze gasten en kan ons altijd helpen onze services en faciliteiten verder te verbeteren!

Beoordeeld op 11 april 2022

Alles, maar dan ook alles uitstekend verzorgd - vriendelijk ontvangst gelijk bij binnenkomst bij de deur - vlotte afwerking receptie - een geweldig bed om te slapen -fantastisch ontbijt - vriendelijk en zorgzaam personeel - iets vergeten op de kamer, een mail gestuurd en gelijk antwoord terug. Chapeau!

Beste Voyage287396 ,

Allereerst willen we u bedanken om de tijd te hebben genomen om uw review te plaatsen.
Daarnaast willen we u bedanken voor uw vriendelijke woorden over het ontvangst, kamer en fantastisch ontbijt.
We hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen!