3 personen bekijken dit hotel
Speciaal tarief beschikbaar voor leden van NH Discovery
Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
NH Collection
Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Beoordeeld op 2 augustus 2021

wij komen al jaren in Antwerpen en hebben in diverse hotels gelogeerd. Dit jaar voor het eerst geboekt bij NH hotel Antwerp Centre. we kwamen rond 13:30 uur aan in het hotel. vriendelijk ontvangst en gelijk ingecheckt, kamers waren al gereed en mochten gelijk intrekken met onze spullen.(inchecktijd 15:00uur) dat vonden wij erg fijn. hadden 4 kamer geboekt, mooie en nette kamer en uitzicht op het centraal station. 2 nachten heerlijk geslapen op een kingsize boxspring, ruime keuze van ontbijt en er werd goed aan de covid19 regels gehouden. ik raad dit hotel zeer zeker aan.. alleen 1 minpunt, parkeren kost bijna €30,- per dag bij het hotel. hier geen gebruik van gemaakt omdat ik dit erg duur vond. bij Qpark in de buurt kost parkeren €20,00 per dag.dit is toch een verschil van bijna €10,00.ik raad dit hotel zeer zeker aan. wij komen gauw weer terug.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Sarah Nhc, Gastenservice/Front Office van NH Collection Antwerp Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2021

Dag Loreen76,

Wat een prachtige beoordeling over uw verblijf bij NH Collection Antwerp Centre! Uw complimenten zullen zeker aan het gehele team worden doorgecommuniceerd.

Wij kijken alvast uit naar uw volgende bezoek.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 1 augustus 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel, geluidsarm, goede service en een perfect ontbijt met alles er op en eraan. Hygiënisch en schone kamer en sanitair
Gelegen bij station Antwerpen dus veel op loopafstand. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Echt een hotel om een weekend Antwerpen te doen.

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde met vrienden

Beste Wilbertk800,

Wij zijn vereerd te lezen dat u een zeer goed verblijf heeft ervaren bij ons in NH Collection Antwerp Centre en dat u ons aanbeveelt voor een weekendje Antwerpen!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 28 juli 2021

Via trainigskampen.nl hebben we last-minute onze stage moeten verplaatsen van Eindhoven naar Antwerpen. Desondanks zijn we heel tevreden over dit hotel. Kamers zijn van topkwaliteit, net zoals het eten en het personeel. Een echte aanrader!

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 juli 2021

Niet proper, toilet was zeer vuil, gelukkig snel afgehandeld.
1 van de kaarten was niet bruikbaar om in de kamer te komen, werd ook verholpen.
Geen compensatie, geen tegemoetkoming, dus voor mij een no-go.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 25 juli 2021 via mobiele applicatie

Heel hip en nieuw hotel alles ziet er top uit! We werden goed ontvangen en de kamer zag er super uit! Het ontbijt is super uitgebreid en heel vers. Personeel is ook heel behulpzaam.

Tip: De parkeergarages rondom het hotel zijn goedkoper dan de parkeergarage van het hotel.

We raden het aan iedereen aan!