3 personen bekijken dit hotel
Booking.com124 US$
Hotels.com124 US$
Trip.com125 US$
Beoordeeld op 12 juni 2021 via mobiele applicatie

Fijn groot bed, vriendelijk personeel (vooral bij ontbijt) en eem heerlijk uitgebreid ontbijt buffet! Schoon hotel met grote tv op de kamer! Wij hadden een kamer aan de stille kant van het hotel, erg fijn! Ik raad dit hotel zeker aan als je heerlijk wil overnachten in Antwerpen. Tip: pak een step!

Beoordeeld op 30 mei 2021 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel. Locatie is top, recht tegenover centraal station en op loopafstand van het centrum.
Kamers zijn nieuw en schoon, grote bedden en prima badkamer. We hebben heerlijk geslapen.
Uitchecken tot 12 uur is fijn voor wanneer je wil uitslapen.
Enige nadeel wat ik kan bedenken is 29,- euro voor parkeren in de parkeergarage. Aan de dure kant maar dan staat je auto wel veilig.
Zeker een aanrader.

Beoordeeld op 30 mei 2021 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Heel goede service. Heel nette en moderne kamers. Ontbijt : veel keuze en afwisseling. Voor elk wat wils. Alhoewel dicht bij station niets van last of geluidshinder. Een aanrader omwille dicht bij centrum. Je bent onmiddellijk overal en dichtbij alles

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 15 mei 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel met prachtige inrichting en heel netjes. De service is jammer genoeg echt ondermaats. De check in is zeer onefficient en traag, het ontbijt was 1uur vertraagd (vanwege corona moet je een tijdsspanne opgeven) en het ontbijt zelf was erg weinig, slechte kwaliteit en kwam niet overeen met wat besteld was. Erg teleurstellend.

Datum van verblijf: mei 2021
Sarah Melis, Gastenservice/Front Office van NH Collection Antwerp Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2021

Beste Nel44,

Hartelijk dank voor uw review en uw opmerkingen. Allereerst wensen wij ons te excuseren voor het ontbreken van elke service tijdens uw verblijf. Wij hebben vanwege de huidig geldende maatregelen op gebied van Covid een aantal aanpassingen moeten doen in onze ontbijtservice die helaas voor meer uitdagingen gezorgd heeft dan wij hadden voorzien. Daarnaast heeft ook de grote last minute toename van aantal reserveringen in het Hemelvaart weekend jammer genoeg niet bijgedragen aan het geven van een uitstekende persoonlijke service zowel aan de receptie als in het ontbijt die u normaal wel van ons kunt verwachten.
Wij zijn zeker geleerd en hebben dan ook mede door uw opmerkingen reeds de nodige aanpassingen kunnen maken zodat onze gasten weer kunnen genieten van een verblijf bij ons zoals ze dat gewend zijn van NH Collection Antwerp Centre.

Met vriendelijke groeten,

Sarah
Front office

Beoordeeld op 9 november 2020

Zeer vriendelijk onthaal in een aangename, ongedwongen sfeer !
Juiste uitleg en aanwijzingen ; heel erg rekening houdend met de moeilijke 'corona-periode' !
Prachtige kamer met terras, gezellig zithoekje, zeer grote tv, mogelijkheid om je eigen muziek via bluetooth-verbinding te beluisteren, proper en net !
Moderne en verzorgde badkamer.
Uitgebreid, heerlijk ontbijtbuffet ook hier weer ongelooflijk rekening gehouden met de coronamaatregelen.
Kortom, een geweldig geslaagd verblijf !

Datum van verblijf: oktober 2020
Bedank 255.684