Beoordeeld op 5 oktober 2020

Ik ben een grote fan van boutique hotels en Hotel August mag zich wat mij betreft bij de besten rekenen. Het voormalige kloostergebouw werd met veel respect voor de originele elementen gerenoveerd en prachtig ingericht. Het personeel is erg vriendelijk en zorgt dat er je niks ontbreekt. Onze twin room was groot, lekker stil en de bedden waren erg comfortabel. Het ontbijt was uitgebreid en werd geserveerd met oog voor detail. Voor de Spa geven we graag een extra ster, de massages en facials zijn van erg hoog niveau.

Datum van verblijf: oktober 2020
Romy Van Genechten, Gastenservice/Front Office van August, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2020

Beste Els

Bedankt voor uw fantastische review!
We appreciëren uw feedback enorm.
Het hele team van August doet hun uiterste best om onze gasten te verwennen op alle niveau's.

Hopelijk kunnen we u snel opnieuw ontvangen bij August.

Met vriendelijke groeten
Team August

Beoordeeld op 4 oktober 2020 via mobiele applicatie

We hebben er een 3 gangen menu gegeten die top was, dan een overnachting met ontbijt. Dit ontbijt was heel uitgebreid met veel keuze mogelijkheden. Kamer was proper en mooi ingericht. Personeel was vriendelijk en attent.
Een aanrader voor een leuk weekend.

Datum van verblijf: oktober 2020

Geachte Ria

Bedankt voor uw feedback en 5-sterren review.
We zijn blij dat u genoten heeft van uw ervaring in August!

Hopelijk hebben we het genoegen om u in de toekomst opnieuw te ontvangen.

Met vriendelijke groeten
Team August

Beoordeeld op 7 september 2020

Deze beoordeling gaat enkel over de bar van het hotel.
Sinds de opening van het hotel spreek ik zeer regelmatig af met vriendinnen om een gezellige namiddag met een paar cocktails of een goede fles wijn door te brengen in de bar van het hotel. Het was ook de bedoeling van het hotel om de bar ook bekendheid te geven voor de mensen uit de buurt en niet enkel voor de hotelgasten. Op die manier heb ik veel vrienden en bekenden kennis laten maken met August, ikzelf woon vlakbij. Omdat het hotel juist een tijdje gesloten was heb ik vorige woensdag gebeld om te vragen of de bar gisteren, zondag in de namiddag open was om iets te komen drinken en dat was geen enkel probleem zei de receptioniste aan de telefoon want de bar was open van 12u tot na het diner 's avonds.
Ik had met 2 vriendinnen afgesproken om 14u en toen ik iets vroeger het hotel binnen kwam was er niemand aan de receptie dus ik stap de bar binnen waar ik ook niemand zie dus ik wil gaan zitten en dan komt er plots iemand, ik veronderstel de verantwoordelijke die ik trouwens nog nooit gezien had, uit het restaurant gelopen om mij te zeggen dat de bar om 15u sluit. Ik leg uit dat ik een afspraak heb met 2 personen en dat ik nog speciaal gebeld heb om zeker te zijn of de bar wel open waps. De enige reactie zonder enige vorm interesse of van excuses was dat de persoon aan de telefoon dan verkeerde informatie had gegeven en dat hij er ook niks aan kon doen want dat zij maar deden wat hun bazin hen vroeg.
Dit is onbegrijpelijk voor een zogenaamde klasse zaak als deze. We willen de horeca in Antwerpen absoluut steunen in deze moeilijke Corona tijd maar dan moet de horeca zelf natuurlijk ook wat moeite doen. We hebben dan onze namiddag op een zeer aangename manier doorgebracht op het terras van het biercafe in het PAKT op het groen kwartier waar ze overigens ook heel lekkere wijn hebben en een stuk goedkoper en we waren daar wel heel erg welkom samen met nog veel andere mensen uit de buurt die op veilige afstand van elkaar zaten en zich goed aan de coronaregels hielden. Wij hebben een nieuwe vaste afspraakplaats gevonden en vinden het niet erg slim van hotel August dat ze op een onvriendelijke manier trouwe klanten wegsturen. Er waren trouwens tijdens het uur dat we in de bar verbleven nog mensen, 1 keer 4 personen en 1 keer 5 personen die in de bar wilde plaatsnemen en die zijn ook onverrichtterzake moeten rerug keren. Ook jammer voor Nick Bril die toch veel moeite heeft gedaan om het restaurant en de bar bekend te maken voor de mensen uit de omgeving.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 10 augustus 2020

Mooi restaurant en hotel in prachtig gerenoveerd klooster. Jammer genoeg chaotische bediening. Als aperitief glas rosé en gin tonic bestel. Gin tonic kwam 10 minuten na rosé. Heel lekker voorgerecht van maatjes en groene appel. Mooi gepresenteerd en echt lekker van smaken. Glas rode wijn bij het hoofdgerecht besteld maar kwam pas na het hoofdgerecht. Mijn vriend had de zeetong besteld (dagprijs) was 48.5€ voor enkel de vis. Daar kwam dan nog eens 11€ voor gegrilde groenten bij en als je er frietjes bij wenste was dat ook nog eens 7€. Ik nam de Caesar salade wat lekker was maar verwachte toch ook wel iets meer in dit restaurant. Een klein stukje gebakken vel van de kip en de ansjovis werd vervangen door sardientjes. Veel sla, dressing, enkele sardientjes en wat parmezaan. Zelf naar de dessertkaart moeten vragen en 2 x voor de rekening moeten vragen. Ik had echt meer van deze zaak verwacht.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 28 juli 2020

We verbleven 4 dagen in dit hotel bwv vakantie. Dit was een zeer positieve ervaring! Niet enkel is het gebouw en de inrichting indrukwekkend en smaakvol opgezet, de keuken was indrukwekkend goed - met de chef van buur Jane die dagelijks present was om te verifiëren of alles ok was. Ontbijt was super en bovenal het personeel was zeer aangenaam, hartelijk en maakt het verschil.

Kamertip: voor 2 is een iets ruimere kamer beter geschikt.
Datum van verblijf: augustus 2019