Beoordeeld op 21 juli 2019

Het hotel bevindt zich in een vroeger klooster van de Augustinessen. We reserveerden voor een lunch en het kader was best wel mooi. Ook het eten was heel goed. Dat kan ook moeilijk anders wanneer iemand als Nick Bril van het nabijgelegen twee Michelinsterrenrestaurant The Jane tekent voor de gerechten. De bediening was heel attent en vriendelijk, maar wat op het bord kwam was net iets minder dan het niveau van een sterrenrestaurant. Een vervelend schoonheidsfoutje was wel dat de champagne werd geserveerd in een coupe in plaats van in een fluitje. Dat maakt wel degelijk een heel verschil uit, want in de coupe was het na een minuut of iets langer al bijna gedaan met het parelen van de kostbare bubbels.

Datum van verblijf: juli 2019
August-Antwerp, Food & Beverage Manager van August, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Geachte,

Dank voor deze review, het is leuk te lezen dat uw bezoek aan August een aangename ervaring was.
U had enkele opmerkingen, en ik neem graag de tijd om onze gedachtengang omtrent deze zaken toe te lichten.

Vanaf het eerste contact tussen de eigenaars van August en Nick Bril stond het concept van het restaurant en de bar vast. Het is geenszins de bedoeling om The Jane te emuleren, eerder een frisse, vlotte kaart te brengen waarin de focus ligt op terroir. De gerechten zijn hoog op smaak maar in eenvoud geserveerd, een verlengde van het hotel, en de sfeer en beleving die we wensen te brengen.

Het glas waaruit u uw champagne genuttigd heeft is inderdaad wijntechnisch niet perfect, maar leunt goed aan met, weeral, die eenheid die van August zo'n sterk gegeven maakt. Wij beschikken ook over traditionele champagneglazen. Ik ben het volledig met u eens dat gasten de keuze moeten krijgen tussen de coupe en de flute, en zal dit voortaan implementeren.

Ik hoop u snel te mogen begroeten en wens u een prachtige, zonnige dag toe.

Beoordeeld op 6 juli 2019

Wat een ervaring was dit! Prachtig gerenoveerd pand waar alles perfect samenkomt. De bar, het restaurant, geweldig! De slaapkamers zijn ruim en luxe ingericht en er is veel oog voor details. De tablet naast het bed maakt je ervaring in het hotel nog mooier. Je kunt alles bedienen vanaf de tablet. Super modern. Een echte aanrader en prijs kwaliteit erg in balans!

Datum van verblijf: juli 2019
August-Antwerp, Manager van August, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2019

Geachte Heer / Mevrouw

Bedankt voor deze review! Het doet ons enorm deugd om te horen dat u zo genoten heeft tijdens uw verblijf. We gebruiken inderdaad in elke kamer de Suitepad om de ervaring voor onze gasten nog eenvoudiger en gebruiksvriendelijker te maken. Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw ontvangen in August!

Beoordeeld op 6 juli 2019

Het was een zeer verzorgd weekend. Kamers zijn mooi, diverse lekkere gerechten, personeel top.
Alleen maar lof. Onze kamer had op het terras uitzicht over een rustieke omgeving, samen met de authentieke badkamer gaf dat de perfecte entourage voor een fijn verblijf.

Geachte Heer / Mevrouw

Bedankt voor deze mooie woorden! We zijn zeer blij dat u genoten heeft van uw ervaring in August.
Het hotel is gelegen in het Groen Kwartier, deze plek staat inderdaad bekend om zijn rustgevende omgeving. Het is zeer fijn om te horen dat u het personeel top vond, we doen ons uiterste best om elke gast in August thuis te laten voelen. Hopelijk kunnen we u in de toekomst opnieuw ontvangen!

Beoordeeld op 13 juni 2019

Fantastisch kader, passie van de eigenaars voel je overal in het Hotel.
Wij aten met z'n achten in het restaurant; enthousiaste bediening, lekker gegeten (Nick Bril z'n team komt onder stoom!) , heel mooie wijnkaart, je kan terecht in de bar als je dat wenst, voor apéro of om de avond af te sluiten... Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2019
August-Antwerp, Manager van August, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2019

Beste Heer / Mevrouw

Bedankt voor deze mooie woorden. Het doet ons een enorm plezier dat u genoten heeft van uw ervaring in het restaurant van August. Hopelijk kunnen we u in de toekomst opnieuw ontvangen.

Beoordeeld op 9 juni 2019

We hebben 4 nachten doorgebracht in Hotel August. Een oude klooster in Antwerpen en gerenoveerd in een prachtige hotel waarbij alles tot in de details is uitgevoerd door de architect. Het personeel is vriendelijk en correct. We hebben een zeer prettig verblijf gehad en we hebben genoten. Het is werkelijk een bijzonder hotel en de moeite waard om het te bezoeken. Het mooiste compliment komt denk ik wel van een van hun medewerkers: "we genieten elke dag dat we hier mogen werken".

Datum van verblijf: juni 2019
August-Antwerp, Manager van August, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2019

Beste Heer / Mevrouw

Bedankt voor deze mooie review! Het doet ons een enorm plezier om te horen dat u zo genoten heeft van uw ervaring in August. We zijn nog maar enkele maanden open en we kunnen alleen maar hopen op dergelijke mooie woorden! Hopelijk hebben we het genoegen om u in de toekomst nog meermaals te mogen ontvangen.