Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
ZenHotels.com
eDreams
Beoordeeld op 21 februari 2020

Al 3 keer naar Antwerpen geweest en 3 keer in dit hotel verbleven. Het ligt centraal tussen het Zuid en het oude centrum, ideaal dus. De kamers zijn heel mooi ingericht. En het ontbijt is super! Wij vinden dit een tophotel. Eén minpuntje, er hangt een putgeurtje in de kamers en gangen.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 6 februari 2020

Alles was tip top in orde ! Mooi hotel, riendelijk personeel, nette kamers, originele menukaart, gezond ontbijt, flexibele check-in en check-out EN gratis koffie ! Tot in de puntjes verzorgd. Wij komen terug

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 23 november 2019 via mobiele applicatie

Het is een leuk hotel, in een onwijs leuke buurt. Winkels op loopafstand, dus wat dat betreft ideaal.
De standaardkamer die wij hadden, was ok, maar wel wat achterstallig onderhoud zoals beschadigingen aan lakwerk, verrotte houten deurkozijnen toilet, gordijnen die niet volledig in de rails hingen, viezigheid op de muur boven bed.
Bed vond ik lekker slapen, mijn partner vond het matras te zacht, maar dat is persoonlijk. Douche was top, goed straal, niet zo’n slappe zachte straal. Alleen geen douchedeur, dus alles zeiknat. Kamer is ook warm, niet alleen die van ons maar ook die van vrienden van ons, ondanks het gebruik van de airco, gelukkig kon het raam open.
Ontbijt was ok, minpunt was dat je kon kiezen tussen een zachtgekookt ei en roerei en dat de keuze voor een hard gekookt ei niet mogelijk was....... snap dat een spiegelei of groenten omelet afwijkt van wat er op het menu staat, maar als j je gekookte eiren aanbiedt, kan het op zn minst hard en zacht zijn, lijkt mij. Kortom: hotel/kamer is ok, ligging is goed voor als je wil winkelen maar weet niet of we weer voor dit hotel zouden kiezen...Daarvoor zijn er nog zoveel andere hotels in hartje Antwerpen.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 27 oktober 2019

Echte kwaliteit. Een cava'tje & glaasje vers vruchtensap om te starten. Buffet met keuze aan kwaliteitsvol beleg, lekkere ontbijtgranen. Indien gewenst een eitje. Mijn zachtgekookt was perfect klaargemaakt. En dan nog een multivruchtensmoothie als speciale aanbieding. Super ochtend!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 15 september 2019

Ik kwam op zaterdagavond aan met mijn vrouw. We hadden het pand met de vlaggen van het hotel gevonden, maar de ingang was moeilijk te vinden. Na contact te hebben gehad met iemand van de receptie hadden we het uiteindelijk toch gevonden. Helaas sprak degene achter de receptie gebrekkig engels en ging het allemaal wat traag. Eerste indruk van de kamer was mooi. Dan plof je eens op bed en merk je dat alles wat op hout moet lijken plastic blijkt te zijn en dat het kraakt zodra je je omdraait in bed. Badkamer was mooi en de regendouche was heerlijk. Wat wel minder was, is dat als je gaat douchen al het water op de glazen deur naar onder stroomt en vervolgens de halve badkamer onder water staat aangezien er tussen de glazen deur en de verhoging van de douche ruimte zit. Het laatste waar je zin in hebt tijdens een verblijf in een ‘4 sterren hotel’ is dat je na het douchen de vloer nog eens droog kan gaan maken. De wasbak liep ook slecht door waardoor je eerst een kwartier moet wachten voordat je weer verder kunt met wassen. Het toilet rook ook maar raar. De bedden liggen heerlijk en de matrassen zijn perfect. Wat wel vervelend is, is dat je ‘s ochtends vroeg in één keer wakker schrikt en rechtop in je bed zit en vervolgens een schoonmaakster snel de deur dicht ziet trekken. Eerst op de deur kloppen is wel zo, netjes of ga met van die kaartjes werken waarop staat wel of niet storen/schoonmaken. Ook had waarschijnlijk de schoonmaakster de douche schoongemaakt maar was vergeten de kraan helemaal dicht te zetten. We waren zo’n 10uur lang weg geweest en het eerste wat we hoorden toen we de kamer binnen kwamen was stromend water en we konden de vloer weer droog maken. Ontbijt was lekker maar zeer beperkt, er werd niet veel bijgevuld dus moest je maar pakken wat er over was. Voor mensen die één nachtje willen overnachten is het perfect. Maar als je meerdere nachten wil overnachten vind ik het niet aan te raden. Ik vind het zeker geen 4 sterren waard.

Datum van verblijf: september 2019