Beoordeeld op 26 november 2018

Zelden zo’n vriendelijke bediening meegemaakt!
Zeer goed gelegen in hartje Antwerpen.
Kamer voldeed aan de verwachtingen. Een minibar met fris flesje water zou een meerwaarde zijn.
Bed was OK. Ontbijt meer dan verzorgd en origineel gepresenteerd.

Kamertip: Aan de achterzijde is rustiger
Beoordeeld op 19 november 2018

Wij hebben hier een nachtje geslapen. Stijlvol ingerichte kamer, heerlijk bed, maar de locatie is fantastisch! Vlakbij de Meir (grote winkelstraat) en op korte loopafstand van de Groenplaats en de Grote Markt, niet ver van het Rubenshuis.
Wij sliepen aan de achterzijde van het hotel, heerlijk rustig en van de hotellobby en restaurant tegenover onze kamer hadden we geen last. Uitermate vriendelijk personeel, koffie en thee is inbegrepen en wordt bezorgd. Enig minpuntje was het ontbreken van douchegelletjes in de badkamer en de wat kleine TV. En de P Oudaen om de hoek!

Beoordeeld op 15 november 2018

Vandaag ontbeten in hotel Les Nuits met bongo bon : top bediening, alles net en vers, gevarieerd, alles super : 10/10 een echte aanrader! We hebben alleen maar superlatieven, en gaan zeker nog eens terug. Bij de reservatie had ik gevraagd nar glutenvrij brood voor mijn man, ook daar was aan gedacht. Echt super. Vanwege Jo en Veronique uit Hoevenen

Beoordeeld op 5 november 2018

Net 2 nachten verbleven in Hotel Les Nuits in Antwerpen.
Ondanks dat het hotel veel charme en warmte uitstraalt of wil uitstralen, is dit absoluut niet het geval bij het personeel. Er werd ons geen enkele keer gevraagd hoe we geslapen hebben en bij het uitchecken werd er zelfs niet gevraagd hoe het verblijf van 2 nachten was geweest. Alles op een overdreven gereserveerde, zelfs bekakte manier. En dat zorgt ervoor dat het ontspannen effect volledig wegvalt. Ik had soms de indruk dat het 'not done' is om met het personeel te praten. En dat terwijl we meestal contact hadden met de verantwoordelijke dus dat zou toch moeten kunnen dan....
De kamers zijn ok, maar je ziet dat er wat werk nodig is (de badkamer stond volledig onder water en de wastafel lekte) en er was een gebrek aan primair comfort.
Het ontbijt daarentegen was fantastisch, ik kan begrijpen dat mensen hier enkel voor het ontbijt komen. Bij het wandelen naar de auto was dat ook onze conclusie: blijven slapen, nee; ontbijten, ja. Maar dan komt mijn horeca-ervaring weer bij me boven waar het toch heel belangrijk was om je klanten een welkom en warm gevoel te geven wat ik hier totaal niet had. Spijtig.
Wanneer ik een reactie ga krijgen op mijn recensie, hoop ik dat het niet terug dezelfde standaardmail is als bij andere negatieve reacties. Zegt genoeg.

Beoordeeld op 21 oktober 2018

Een echte aanrader, zeer lekker ontbijt met bediening à volonté. Heerlijke koffie, jus d'orange en alles wat je wensen kan. Super vriendelijke bediening . Hier komen we zeker terug.
Koppel uit Blaasveld

Datum van verblijf: oktober 2018