24 mei 2018 beoordeeld

Van begin tot einde konden wij genieten van perfecte service. Het personeel is supervriendelijk en ze doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Met de perfecte ligging in het stadscentrum, op wandelafstand van het station is dit het ideale uitgangspunt om Antwerpen te ontdekken.

Vooral het fantastische ontbijt (of zelfs brunch, want het gaat lang door) met een heleboel lekkere homemade healthy stuff kon ons helemaal bekoren. Ook al verblijf je hier niet kunnen wij je zeker aanraden daar eens van te gaan genieten!

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
HotelLesNuits_2000, Front Office Manager van Hotel Les Nuits, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Beste Elke,

Hartelijk dank voor de mooie review!
Fijn te horen dat u heeft genoten van uw verblijf.
Wij kijken er alvast naar u snel weer te mogen verwelkomen bij ons.

Hartelijke groet,
Isabelle & Stephanie

9 mei 2018 beoordeeld

Hotel les Nuits ontvangt je met open armen. Heel gezellige B&B met een warme sfeer en supervriendelijk personeel. De kamer en badkamer waren luxueus ingericht en zeer verzorgd. Het ontbijt is uitgebreid, vers bereid en is voor mij op zich al een reden om terug te keren! Ideale uitvalsbasis om het Antwerpse centrum in te duiken.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
HotelLesNuits_2000, Front Office Manager van Hotel Les Nuits, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Beste Jasmijn,
Hartelijk dank voor de mooie review!
Fijn te horen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf.

8 mei 2018 beoordeeld

Mijn man had hier eerder gelogeerd en het erg naar zijn zin gehad. Hij had een mooie grote kamer, uitstekend ontbijt met goede service.
Deze keer echter, en daar kunnen ze natuurlijk niet zoveel aan doen, was er een grote verbouwing aan de ingang gaande met veel lawaai dat al vroeg in de ochtend begon. De kamer (nr 33) die wij nu hadden was een stuk kleiner met diverse mankementen en erg warm waar we weinig aan te konden veranderen. Het bed is ook erg hard (in ieder geval te hard voor ons). Het ontbijt daar tegenover is overvloedig en heerlijk met veel verse en zelf gemaakte ingrediënten. Dat maakte weer het e.e.a. goed. Ook ligt het Hotel zeer centraal om centrum Antwerpen te ontdekken.

Kamertip: NIET kamer 33!
  • Verbleef: april 2018, reisde voor zaken

Beste Viathou,

Bedankt voor uw review.

Jammer te lezen dat jullie niet optimaal hebben kunnen genieten van jullie overnachting bij ons.
We vinden het steeds zeer belangrijk om onze gasten een rustig verblijf te garanderen.

We zijn steeds zeer flexibel en helpen jullie graag bij het veranderen van kamer of verdiep.

We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen bij ons.

Hartelijke groet,
Isabelle & Stephanie

25 maart 2018 beoordeeld

Met de lift naar de 4e etage waar je hartelijk ontvangen wordt en kunt inchecken. Moderne ruime kamers met heerlijke bedden en een grote badkamer. Het hotel is heerlijk centraal gelegen. Het ontbijt met veel persoonlijke service kan ik zeer aanbevelen. Bij het boeken kan ik aanraden navraag te doen ivm eventuele overlast want de buren zijn aan het verbouwen.

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
HotelLesNuits_2000, Manager van Hotel Les Nuits, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2018

Beste,

Hartelijk dank voor de mooie review! Fijn te horen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf.

14 maart 2018 beoordeeld

in eerste instantie wist ik niet waar we zouden belanden. Op de vierde etage moet je inchecken en het ontbijt gedeelte leek klein. De kamers zijn prima, eigenzinnig ingedeeld met een douche zonder deur. Een regendouche en een gewone douche. En wasbak stond in de kamer, heel grappig. Het ontbijt was niet goedkoop en je betaalt vooral voor de chiqueheid van kommetjes en glaasjes, maar wel heel lekker. Volop keuze en je wordt aan tafel bedient met koffie, thee, sinaasappelsap, grapefruitsap en ook een smoothie van rood fruit. Een gekook zacht eitje wordt warm gebracht, het personeel was heel vriendelijk. Het uitzicht is mwah, maar dat komt omdat je prima in het centrum zit. Je kunt wat last hebben van de tram, wij hadden dat niet.

Verbleef: maart 2018

Beste Ingrid,
Hartelijk dank voor de mooie review!
Fijn te horen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf.