7 maart 2018 beoordeeld

Bij aankomst word je ontvangen op de 4de etage door zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Bij een kopje koffie wordt alles uitgelegd en krijg je tips mbt restaurants en uitgaan. De kamers zijn modern, erg schoon en comfortabel. We kregen ongevraagd een upgrade van onze kamer. Het ontb8jt van zondag is tot 13:00 uur en voorzien van heel veel zelfgemaakte lekkernijen. Parkeergarage is lekker dichtbij.

Kamertip: Kamers aan de achterkant zijn rustiger omdat er minder geluid van de straat hoorbaar is. Lekker uitslapen door de verduisteringsgordijnen.
Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
27 februari 2018 beoordeeld

Prachtig boetiek hotel met warme een aangename ontvangst met koffie.
Mooie en frisse ingerichte kamers met 24h roomservice!
De dames aan de receptie zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt was lekker en gezond. Bijna thuiskomen !

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
HotelLesNuits_2000, Manager van Hotel Les Nuits, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 april 2018

Beste Elise,
Hartelijk dank voor de mooie review!
Fijn te horen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf.

Wij kijken er alvast naar uit jullie snel weer te mogen verwelkomen bij ons.

Fijne dag verder,
Stephanie& Isabelle

25 februari 2018 beoordeeld

Ongelooflijk super lief personeel!!! Zowel bij reservering aan telefoon als bij ontvangst en bediening!
Ontbijt alles erop en eraan en meer dan genoeg
Veel en lekker plus verzorgd tot en met
In leuke omgeving
Prachtinterieur etc

Een echte aanrader voor iedereen
Dikke merci
T was top en voor herhaling vatbaar

Daniella

Kamertip: Kan ik niet over mee spreken maar zal ook wel top zijn
Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Professionele, maar ook persoonlijke bediening.
Heel mooi cosy design hotel. Parkeergarage op 2 minuten wandelen.
Vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt met huisgemaakte producten.
Perfect voor een weekend Antwerpen!

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
HotelLesNuits_2000, Front Office Manager van Hotel Les Nuits, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2018

Beste Sarah,

Hartelijk dank voor de mooie review!
Fijn te horen dat jullie een leuk weekendje Antwerpen achter de rug hebben.

Wij kijken er alvast naar uit jullie snel weer te mogen verwelkomen bij ons.

Fijne zondag,
Isabelle & Stephanie

2 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam en rustig verblijf gehad.
In het hotel is er een fijne, huiselijke sfeer.
Ontbijt was super lekker en vers. Zeker voldoende keuze, ik ben vegan en ook voor mij was er genoeg te vinden bij het ontbijtbuffet.

Heel hard bedankt voor het vriendelijke personeel en hun snelle service.
Zeker en vast een aanrader!

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden