“Beste Sushi ever!”

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 199 van 1.873 Restaurants in Antwerpen
8 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelde heb Ik zelde lekkere sushi gegeten! Lekker vers en here link van smaak. Ok de bediening was uitstekend. Hire Kobe we zeker terug! Enkel lovende woorden . Keep up the good work!

Datum van bezoek: mei 2019

8 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de beste sushi moet je in.de sushi king zijn in de nationalestraat
Ik heb hier nu al 5 keer sushi gegeten een deze smaakt steeds beter. Personeel is super vriendelijk een kan je alles aan vragen, ze hebben ook een hotel boven het resataurant echt een top hotel, hotel national.

Echt aanrader

Kenzo

Datum van bezoek: april 2019
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke en snelle bediening. Heel lekkere en verse sushi. De moelleux als dessert is een absolute aanrader!

23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister voor het eerst bij sushiking Antwerpen geweest. En wat een top ervaring!! Oprecht de beste sushi die mijn vriend en ik ooit hebben gegeten!! En ook heel vriendelijk en super gastvrij personeel. Voor herhaling vatbaar

23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben nog nooit zo’n lekkere sushi gegeten! Alles wordt vers bereid en dit verschil is zeker te proeven! Gezellige sfeer en klantvriendelijke service. Zeker een aanrader!

Reizigers die Sushi King bekeken, bekeken ook

In Sushi King geweest? Deel je ervaringen!