Vandaag geopend: 10:30 - 19:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Stap in de wereld van chocolade

Leer alles over Belgische chocolade, het is hier niet alleen zien en horen, maar via verschillende ... meer lezen

Beoordeeld op 18 april 2020
Rogiertje91
via mobiele applicatie
Positief verrast

Chocolat nation is een combinatie van een efteling-esque ervaring, de geschiedenis van de Belgische ... meer lezen

Beoordeeld op 21 maart 2020
GijsD61
Lees alle 424 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Antwerpen
vanaf 15,60 US$
vanaf 30,09 US$
Antwerp Bike Tours
76 beoordelingen
vanaf 29,07 US$
vanaf 15,60 US$
Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Best een leuke activiteit. Interactief en leerzaam.
Via een audiosysteem krijg je alle informatie en heel wat verhalen.
Het was dan ook een spijtig dat ik deze verhalen niet kon volgen.
Er was duidelijk een probleem met het systeem en mijn Bluetooth hoorapparaat.
Vervelende storingen en teveel lawaai van de begeleidende muziek zorgden ervoor dat ik veel info niet kreeg of niet kon verstaan.
In andere musea met gelijkaardige audio heb ik nooit last gehad.

Een bezoek voor personen met een Bluetooth hoorapparaat kan dus flink tegenvallen.
Spijtig want mijn kleinzoon vond het erg fijn.

Datum van activiteit: maart 2020
Catherine S, Manager van Chocolate Nation, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Dankjewel voor jouw feedback. Wij zijn momenteel aan het uitzoeken wat precies het probleem is met de audioguides en de compabiliteit met een bluetooth hoorapparaat. Wij houden je hiervan graag op de hoogte via een persoonlijke boodschap.

Beoordeeld op 6 maart 2020

Ik heb met echtgenoot en kleindochter een fantastische namiddag doorgebracht bij zeer vriendelijke medewerkers van C.N. Goed uitleg mooi voorgesteld en een brok aan technisch vernuft. U kan er wat bij leren, de geschiedenis van onze Belgische chocolade kunstenaars. Mooie voorstellingen en decors van restaurant tot winkel, met demo's en proeven . Een aanrader.

Datum van activiteit: maart 2020

Dankjewel! Altijd welkom in Antwerpen als jullie zin hebben in nog meer heerlijke Belgische chocolade.

Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Op een regenachtige middag in dit museum terecht gekomen.
Het zat leuk in elkaar, leerzaam met ook 3 proefmomenten, waarbij eigenlijk alleen de laatste een echt proefmoment was.
Zeker leuk om te bezoeken, maar ik vond het te prijzig voor wat er geboden werd.

Datum van activiteit: februari 2020
Catherine S, Manager van Chocolate Nation, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2020

De laatste ruimte is onze chocolade smaakhemel, waar je tot 10 verschillende soorten chocolade kan proeven. Ook heel erg leuk is de demonstratieruimte waar onze collega chocolatier de bezoekers toont hoe een Belgische praline wordt gemaakt. Naast de proeverijen biedt het museum een totale beleving dat tot wel 2 uren kan duren. Daarom durven wij stellen dat de prijs/ kwaliteit correct is, temeer ook omdat wij een 100% privé initiatief zijn. Dank voor jouw beoordeling.

Beoordeeld op 26 februari 2020 via mobiele applicatie

Leuke ervaring om de Belgische chocolade te leren kennen van begin tot eind. Interactief en zeker informatief.

Datum van activiteit: maart 2019
Catherine S, Manager van Chocolate Nation, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2020

Dankjewel en steeds welkom!

Beoordeeld op 25 februari 2020

Ik raad dit museum zeer zeker aan. Je leert op een hele fijne manier veel over chocolade! En op het einde wacht er iedereen een super leuke verrassing!!
Aanrader!!!

Datum van activiteit: februari 2020

Dankjewel voor jouw beoordeling! De super leuke verrassing op het einde van de toer is vooral ook heel erg lekker, nietwaar?