“Eten redelijk, maar de rest....”
Beoordeling van El Rancho

El Rancho
Geclassificeerd als nr. 531 van 1.659 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Argentijns
10 juli 2017 beoordeeld

Lekkere steak, redelijk van prijs.Personeel onvriendelijk. Witte en rosé wijnen worden niet gekoeld geserveerd!

7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijke bediening. Meer dan een uur gewacht en terwijl maar 1 keer komen vragen voor drank. Na een uur zelf moeten vragen waar het eten bleef. Eten ondermaats. Entrecote bleek gewone steak. Twee personen eten vergeten. Tomatensoep niet te drinken. Vlees niet gekruid.

7 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat ik het kort houden...
De zaak ruikt naar de bovengelegen toiletten. De ober verstaat geen nederlands en weinig engels. Hij kent de menukaart niet en wordt bij elke tafel geholpen door de kok die telkens achter zijn grill vandaan komt. De ribeye steaks waren rauw en moesten terug op het vuur. De ober moest de kok halen om de pinautomaat te bedienen. Wil u nog weten hoe de smaak was?

16 juli 2016 beoordeeld

Deze zaak is zo als zo vele Argentijnse Steakhouses. Ingericht met de traditionele huiden, veen rode wijnen uit Chili en Argentinië. De ossenhaas is smakelijk, de friet van goede kwaliteit en de bediening is vooral op de "automatische piloot". Er valt in de omgeving van het Centraal Station veel te kiezen; dus dit restaurant zou ik niet weer als eerste kiezen.

9 juli 2016 beoordeeld

Bijzonders als een argentijns restaurant gerund wordt door indiers.
Dit hoeft verder geen probleem te zijn.
Maar dat de ossehaas van mijn vrouw en dochter in het stadiun van bedorven was, is wel een probleem.
We hebben het aangegeven. Bediening ging gelijk 2 nieuwe maken.
Deze waren wel goed.maar dan is de lol er al af

Reizigers die El Rancho bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

Antwerpen, Antwerpen

In El Rancho geweest? Deel je ervaringen!