Nadia F
Mortsel, België

van tafel ... met honger en lege portemonnee

Beoordeling van Yust Antwerpen
1,0 van 5 bollen13 feb 2024 beoordeeld
Deze beoordeling gaat over het restaurant. Eenvoudig te bereiken, voldoende parkeerplaats, fancy interieur.
De rest was puur boerebedrog !
We kozen voor het experience menu, een sharing menu voor 45Euro/pp. Eerlijke prijs dachten we voor een 5 gangen menu. De gerechten waren smaakvol maar zeker geen Gault Millau waardig.
En zo klein !!! Eén gang bestond zelfs uit een brochette van boschampignons .... 6 paddestoelen om te delen met 2. Da's gewoon diefstal in mijn ogen.
Qua menu is er ook gebrek aan inspiratie. Als je 1 gang met bospaddestoelen geeft en dan een pieterig hoofdgerecht nog eens met champignons, dan lijkt de kok mij toch wel enorme fan te zijn van paddestoelen of een gebrekkige kennis van het groentenpallet.

Als je veel geld wil kwijt zijn en met een onvoldaan gevoel van tafel wil. Dan is dit 'the place to be' !!!
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 20 mrt 2024
Beste Nadia,

Bedankt voor de tijd om jouw avond bij YUST te beoordelen.

Fijn om te horen dat je onze locatie met voldoende parkeerplaats en het interieur van ons restaurant kon waarderen!

Het spijt ons te vernemen dat het experience menu niet voldeed aan jouw verwachtingen. Ons menu is zorgvuldig samengesteld met verse ingrediënten en wisselt met de seizoenen, waarbij we altijd streven naar een combinatie van smaken die onze gasten verrast. Jouw feedback over de portiegrootte en variatie nemen we zeker ter harte, omdat we altijd zoeken naar manieren om ons aanbod te verbeteren.

Je bent altijd welkom bij ons voor een gegarandeerd betere ervaring.
Groetjes,

• Mercure
  • Vio.com
1.6 km van Yust Antwerpen
Restaurant
Room adapted for special needs.
  • Agoda.com
  • Trip.com
2.4 km van Yust Antwerpen
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 22 oktober 2023

Zeer tof en hip interieur. Onze verwachtingen waren hoog.
We moesten even op ons gezelschap wachten maar ook vrij lang vooraleer ons gevraagd werd - in het Engels - of we al wat wilden drinken.
Niet erg om in het Engels bediend te worden maar misschien eerst een inleiding dat de jongeman in kwestie geen Nederlands spreekt.
Een tip voor de kok, reserveer eens een plekje bij KAN10 in Kasterlee daar wordt echt kwalitatieve sharing menu gegeven aan ongeveer dezelfde prijs en super bediening. Het eten dat we gekregen hebben kon er mee door maar dan is ook alles gezegd, de bediening was vriendelijk maar niet zo goed op de hoogte.
Prijs kwaliteit vonden we het te duur.
Zoals ik hierboven schreef als jullie de kwaliteit willen liften van het wel leuke concept ga echt eens eten bij Kan10

Datum van verblijf: oktober 2023
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van Yust Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2023

Hey Caro,
Reviews schrijven zichzelf helaas niet, bedankt dat jij het wel hebt gedaan.

We zijn blij om te horen dat je ons interieur tof en hip vond. Onze excuses als je even moest wachten voordat je een drankje kon bestellen. We zullen zeker met ons team bespreken hoe we onze communicatie en service kunnen verbeteren. Wat betreft het eten, we streven ernaar om onze gasten een geweldige ervaring te bieden met ons sharing menu. We waarderen je suggestie om KAN10 in Kasterlee te bezoeken en zullen zeker inspiratie opdoen om onze kwaliteit te verbeteren. Nogmaals bedankt voor je opmerkingen en we hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij YUST!

We hopen alvast op een tweede kans om te tonen hoe wij jouw feedback geïmplementeerd hebben.
Groetjes,

Beoordeeld op 13 oktober 2023

Matige bediening, eten niet slecht maar voor deze prijs kunnen we op meerdere plekken beter en uitgebreider eten. Mooie zaak. Hijswijn 32 euro is het niet waard... en Nederlandse bediening zou moeten kunnen.... leuke plakken voor drankje met vrienden maar meer ook niet.

Kamertip: Hou het simpel, geniet van leuke lokatie
Datum van verblijf: oktober 2023
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van Yust Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2023

Hallo,
Bedankt voor het delen van je ervaring!

We vinden het jammer om te lezen dat de bediening en het eten niet helemaal aan je verwachtingen hebben voldaan. We streven ernaar om onze gasten een geweldige ervaring te bieden, dus we nemen je feedback zeker mee. We zullen je opmerkingen over de prijs, de wijn en de Nederlandstalige bediening zeker in overweging nemen. Fijn om te horen dat je onze zaak mooi vindt en dat het een leuke plek is voor een drankje met vrienden!

We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij YUST.
Nogmaals bedankt voor je feedback en tot ziens!

Beoordeeld op 20 augustus 2023

De douchekop was stuk, het badkamerlicht knipperde de hele tijd en het ontbijt was karig.
Nog triester: het 'experience menu' op de rooftop was allesbehalve lekker. Het eten was lauw, het vlees extreem taai, de fles rode wijn te warm. 2,5u tafelen voor 6 luttele hapjes en met het lampje met je gsm proberen uitzoeken wat er in het kommetje lag -het personeel wist het de helft van de tijd niet en het terras is slecht verlicht- conclusie: yust not worth your money.

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van Yust Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2023

Beste Gast,
Dat je de tijd hebt genomen om ons een review achter te laten, dat vinden wij leuk!

Het spijt ons te horen dat je problemen had met de douchekop en het badkamerlicht. We zullen dit zeker nakijken en oplossen. Wat betreft het ontbijt, we bieden normaal gesproken een gevarieerd buffet aan, dus het is jammer dat het niet aan je verwachtingen voldeed. Over het 'experience menu' op de rooftop, we nemen je opmerkingen serieus en zullen dit bespreken met ons keuken- en bedieningsteam om de kwaliteit en service te verbeteren. We vinden het belangrijk dat onze gasten een positieve ervaring hebben bij YUST en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om je een betere ervaring te bieden.

Kom zeker eens terug om te zien hoe wij aan de hand van onder andere jouw feedback onze service steeds verbeteren.
Tot dan,

Beoordeeld op 5 juli 2023

Slechte ervaring. We moesten op de roof top terrace zitten waar het ijskoud was. Ook ons eten was binnen de minuut ijskoud.
Bediening ook niet over te spreken, als je iets bestelde moest je héél lang wachten tot het eindelijk boven geraakte!!!
Beneden binnen is het heel gezellig, maar spijtig genoeg hebben we daar tenslotte alleen ons dessert mogen eten!
Het eten was wel lekker (maar koud).

Datum van verblijf: juli 2023
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van Yust Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2023

Beste Nadine,
Bedankt voor deze feedback.

Het spijt ons te lezen dat jullie een koude ervaring hadden op ons dakterras. Normaal gesproken is het een fijne plek om te zitten, maar het weer kan soms onvoorspelbaar zijn. We zullen zeker overwegen om extra verwarming of dekens aan te bieden voor de toekomst. Onze excuses voor het ongemak met betrekking tot de gastvrijheid van onze medewerkers en de lange wachttijd. We zullen dit bespreken met ons team om de service te verbeteren. Fijn dat jullie het eten lekker vonden, ondanks dat het koud was.

We hopen op een tweede kans, om onze eer te kunnen verdedigen :)

Graag tot ziens,

Beoordeeld op 29 april 2023

Ik maakte een reservatie op de website enkele dagen voor check in. De website had mij blijkbaar in een female dorm geplaatst.

Enkele uren voor check in krijg ik telefoon dat Yust de reservatie annuleert en ik mijn centen niet terug krijg.

Welcome To Antwerp

Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van Yust Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2023

Beste gast,
We waarderen je feedback.

Het spijt ons te vernemen dat jouw reservatie werd geannuleerd. Wij leggen je graag even uit waarom: je boekte bij ons een female dorm, vermoedelijk zonder dat te beseffen. Een man kan echter niet in een female dorm slapen, omdat die exclusief voor vrouwen bedoeld is. Dat willen en moeten wij respecteren. Omdat er geen plaats meer was in onze mixed dorms, zagen wij ons genoodzaakt je reservatie te annuleren. We begrijpen dat dit heel vervelend voor je is geweest, en verontschuldigen ons oprecht. Hoewel we dit niet meer kunnen rechtzetten, heb je uiteraard recht op de terugbetaling van je reservatie. Gelieve ons persoonlijk te contacteren indien dat nog steeds niet zou gebeurd zijn. Hopelijk kunnen we zo je vertrouwen in Yust Antwerpen herstellen.

Je bent altijd welkom in onze mixed dorms.

Vriendelijke groeten,