Nele V

Yust not worth your money

Beoordeling van Yust Antwerpen
1,0 van 5 bollen20 aug 2023 beoordeeld
De douchekop was stuk, het badkamerlicht knipperde de hele tijd en het ontbijt was karig.
Nog triester: het 'experience menu' op de rooftop was allesbehalve lekker. Het eten was lauw, het vlees extreem taai, de fles rode wijn te warm. 2,5u tafelen voor 6 luttele hapjes en met het lampje met je gsm proberen uitzoeken wat er in het kommetje lag -het personeel wist het de helft van de tijd niet en het terras is slecht verlicht- conclusie: yust not worth your money.
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 21 aug 2023
Beste Gast,
Dat je de tijd hebt genomen om ons een review achter te laten, dat vinden wij leuk!

Het spijt ons te horen dat je problemen had met de douchekop en het badkamerlicht. We zullen dit zeker nakijken en oplossen. Wat betreft het ontbijt, we bieden normaal gesproken een gevarieerd buffet aan, dus het is jammer dat het niet aan je verwachtingen voldeed. Over het 'experience menu' op de rooftop, we nemen je opmerkingen serieus en zullen dit bespreken met ons keuken- en bedieningsteam om de kwaliteit en service te verbeteren. We vinden het belangrijk dat onze gasten een positieve ervaring hebben bij YUST en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om je een betere ervaring te bieden.

Kom zeker eens terug om te zien hoe wij aan de hand van onder andere jouw feedback onze service steeds verbeteren.
Tot dan,

Room adapted for special needs.
1.7 km van Yust Antwerpen
2.3 km van Yust Antwerpen
Zwembad
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 5 juli 2023

Slechte ervaring. We moesten op de roof top terrace zitten waar het ijskoud was. Ook ons eten was binnen de minuut ijskoud.
Bediening ook niet over te spreken, als je iets bestelde moest je héél lang wachten tot het eindelijk boven geraakte!!!
Beneden binnen is het heel gezellig, maar spijtig genoeg hebben we daar tenslotte alleen ons dessert mogen eten!
Het eten was wel lekker (maar koud).

Datum van verblijf: juli 2023
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van Yust Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2023

Beste Nadine,
Bedankt voor deze feedback.

Het spijt ons te lezen dat jullie een koude ervaring hadden op ons dakterras. Normaal gesproken is het een fijne plek om te zitten, maar het weer kan soms onvoorspelbaar zijn. We zullen zeker overwegen om extra verwarming of dekens aan te bieden voor de toekomst. Onze excuses voor het ongemak met betrekking tot de gastvrijheid van onze medewerkers en de lange wachttijd. We zullen dit bespreken met ons team om de service te verbeteren. Fijn dat jullie het eten lekker vonden, ondanks dat het koud was.

We hopen op een tweede kans, om onze eer te kunnen verdedigen :)

Graag tot ziens,

Beoordeeld op 29 april 2023

Ik maakte een reservatie op de website enkele dagen voor check in. De website had mij blijkbaar in een female dorm geplaatst.

Enkele uren voor check in krijg ik telefoon dat Yust de reservatie annuleert en ik mijn centen niet terug krijg.

Welcome To Antwerp

Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van Yust Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2023

Beste gast,
We waarderen je feedback.

Het spijt ons te vernemen dat jouw reservatie werd geannuleerd. Wij leggen je graag even uit waarom: je boekte bij ons een female dorm, vermoedelijk zonder dat te beseffen. Een man kan echter niet in een female dorm slapen, omdat die exclusief voor vrouwen bedoeld is. Dat willen en moeten wij respecteren. Omdat er geen plaats meer was in onze mixed dorms, zagen wij ons genoodzaakt je reservatie te annuleren. We begrijpen dat dit heel vervelend voor je is geweest, en verontschuldigen ons oprecht. Hoewel we dit niet meer kunnen rechtzetten, heb je uiteraard recht op de terugbetaling van je reservatie. Gelieve ons persoonlijk te contacteren indien dat nog steeds niet zou gebeurd zijn. Hopelijk kunnen we zo je vertrouwen in Yust Antwerpen herstellen.

Je bent altijd welkom in onze mixed dorms.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 10 april 2023 via mobiele applicatie

Bijzonder concept qua logement maar origineel en goed doordacht. Leuk met onze kinderen om op die manier Antwerpen te ontdekken met de rugzak. Overal heel erg proper, ook in de gedeelde (en goed uitgeruste) keuken. Helemaal anders dan een jeugdherberg. Gratis koffie en water, gezelschapsspellen, gezellige lobby,...
Fijne plek!

Datum van verblijf: april 2023
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van Yust Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2023

Dag Dries,
Hartelijk dank voor deze fijne feedback.

Fijn te vernemen dat je content was met het comfort van de kamer. We hopen dat je ook van een goede nachtrust hebt genoten.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 11 november 2022 via mobiele applicatie

Beste vegan maaltijd in Antwerpen, fijn personeel en hippe plek. Absolute aanrader. Top prijs/kwaliteit. 3 keer geweest intussen en altijd perfect in orde.
Enige advies: enkele 0,0% moctail-opties die je het gevoel geven 'can join the club'

Datum van verblijf: november 2022
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van Yust Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2022

Dag Kathleen,
Bedankt voor deze leuke review.

We zijn erg blij te lezen dat je een heerlijk verblijf bij ons hebt gehad en dat je tevreden was over de gastvrije service van ons team! Alsook bestempeld worden als 'beste vegan aanbod in 't Stad' doet ons erg veel plezier, bedankt hiervoor! Je feedbackpuntje nemen we ter harte en we bekijken wat we kunnen verbeteren. Hopelijk was verder alles in orde.

Heel veel groeten van het hele team,

Beoordeeld op 29 november 2021

Door problemen met het eigen appartement heb ik een maand verbleven in Yust in een longstay formule.

Zeer aangename kamer met handige keuken. Ideaal ook om te werken, waar je ofwel in de kamer kan werken of in de prachtige coworkruimte beneden.

Zeer behulpzaam personeel voor de dagdagelijkse probleempjes.

Datum van verblijf: december 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Agency / Consultant van Yust Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2021

Beste gast,
Leuk dat je even de tijd nam om je feedback met ons te delen.

We zijn er blij mee dat de kamer aan je verwachtingen voldeed en dat ook de coworkruimte beneden naar wens was. Bedankt voor je complimenten aan onze medewerkers!

We verwelkomen je in de toekomst graag opnieuw.

Vriendelijke groeten,

Team YUST