DriePinter
Den Bosch, Nederland

Fijn hotel

Beoordeling van B&B Hotel Antwerpen Zuid
4,0 van 5 bollen13 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Eigenlijk is alles in orde aan dit hotel.
Zo goed als nieuw hotel en makkelijk parkeren onder het hotel, erg vriendelijk personeel aan de receptie, smetteloos schone kamers en op redelijke loopafstand van alle highlights van Antwerpen. Verder is het altijd fijn als je een raam open kunt doen, de airco uit kunt laten en geen last hebt van buitengeluid.
De kamers zijn wel een beetje klein en parkeren is niet echt goedkoop, maar verder niets mis met dit hotel.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 15 jan 2024
Beste gast,
Fijn dat u de tijd nam voor uw review.

We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van ons vriendelijke personeel en de netheid van onze kamers. Onze centrale locatie is inderdaad ideaal voor het verkennen van de prachtige stad Antwerpen.
Wat betreft de grootte van onze kamers, wij streven ernaar om efficiënt en comfortabel design te bieden dat past bij de normen van een budgethotel. Wij begrijpen uw opmerking over de parkeerkosten; onze ondergrondse parkeerfaciliteit biedt gemak en veiligheid en de prijzen zijn in lijn met de lokale markt. We hopen dat dit het gemak van uw verblijf niet te veel heeft beïnvloed.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer,

3.9 km van B&B Hotel Antwerpen Zuid
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 22 december 2023

Zeer net, schoon en hygiënisch hotel. Nu voor 2e keer geweest: 1ste keer vlak na de opening, zo'n 1,5 a 2 jaar geleden. Kamers zijn piepklein met een nog kleiner badkamertje. Parkeren in hotelgarage was de 1ste keer gratis of voor een zeer klein bedrag. Nu € 25,00 voor 1 dag ( In Essen-binnenstad parkeer je voor € 10,00 , net als zeer veel hotels een normaal tarief, als het al niet gratis is.).
Ontbijtkeuze is karig: roerei met spek en wat normaal beleg. Wel wat keuze uit verschillende broodjes. Dat voor €15,00! Kamerprijs redelijk voor wat je krijgt, maar met toeslagen, ontbijt en parkeren wordt het bijna een dubbele kamerprijs. Dit hotel houden we voortaan voor gezien.

Datum van verblijf: december 2023
Hotel- cmanager, Owner van B&B Hotel Antwerpen Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2023

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback!

Het spijt ons dat de kamer en badkamer te klein waren naar uw smaak. Onze paring is op een termijn van 5 jaar van 18 naar 25 euro gestegen in lijn met de andere hotels in Antwerpen. Ook het voor het ontbijt proberen steeds correcte prijzen te hanteren.

Hopelijk heeft u verder wel genoten van uw verblijf in Antwerpen.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 4 december 2023

Voor wie graag Antwerpen Zuid bezoekt en daar één of meerdere overnachtingen wil aan koppelen is B&B Hotel een goeie keus.
Je kunt het hotel bereiken van uit station Antwerpen Zuid te voet ongeveer 20 min. wandelen tot achter het justitie paleis of indien je met de wagen gaat kan je gebruik maken van de ondergrondse parking op het zuid op 5min. van het hotel.
In B&B moet je niet de grote luxe verwachten ,we hadden een standaard kamer maar die zou ik niet aanraden voor wie wat meer comfort wenst.
Deze kamers zijn nogal klein en bieden geen extra’s aan, de “Comfort” kamers daar in tegen zijn ruimer en er is een koffie en thee apparaat.
Ook de badkamer is ruimer.
De ontvangst aan de receptie verloopt vlot en vriendelijk en toen we meldde dat de verwarming niet werkte kregen we spontaan een andere “comfort” kamer aan geboden, vandaar het voordeel van het kunnen vergelijken.
Het ontbijt is voldoende, het nodige is voorzien zonder veel speciallekes.
Ondanks het stadscentrum en de vele gebouwen rond het hotel viel ons de stilte in het hotel op.
Niet alleen het zuid is direct bereikbaar je kunt van hier uit ook makkelijk te voet het historisch centrum en de Schelde kaaien bereiken.

• Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Owner van B&B Hotel Antwerpen Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2023

Beste Marge,
Bedankt voor uw review.

Het doet ons plezier dat u tevreden was over onze centrale ligging en dat u genoten heeft van het ontbijt. Wel jammer dat u de kamer wat te klein vond. We begrijpen natuurlijk dat niet iedereen dit hetzelfde ervaart.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 29 oktober 2023 via mobiele applicatie

Een nachtje overnacht in de 4-persoons kamer bij B&B Hotel Antwerpen Zuid. Prima kamer, badkamer is voor 4 personen wel wat klein, maar verder is alles super! De bedden liggen heerlijk en de kamer was schoon! Wel handig om te weten dat er nog parkeerkosten (25,- per nacht) bijkomen, wanneer je dit hotel boekt.

Datum van verblijf: oktober 2023
Hotel- cmanager, Owner van B&B Hotel Antwerpen Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2023

Beste Britt,
Bedankt voor uw feedback.

We zijn blij te horen dat u tevreden was met uw verblijf in onze 4-persoonskamer en dat u de bedden comfortabel en de kamer schoon vond. We begrijpen dat de badkamer voor 4 personen wat klein kan zijn, maar we streven ernaar om een goede balans te bieden tussen comfort en budget.

Wat betreft de parkeerkosten, we bieden inderdaad een ondergrondse privéparkeerplaats voor €25 per nacht. Er zijn ook enkele alternatieve parkeeropties in de omgeving.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 10 september 2023 via mobiele applicatie

Prima hotel voor als je Antwerpen gaat bezoeken. Op loop afstand van het centrum. Dus dan heb je aan een bed en douche genoeg. Redelijk ontbijt, niet te uitgebreid. Prima geslapen. Op de tv kan je je favoriete tv zender streamen vanaf je eigen telefoon. Koffie en thee in de lobby is gratis. Enige nadeel is dat parkeergarage bij hotel vol is, en daarom word je verwezen naar een andere parkeerplaats. Deze is trouwens wel goedkoper per dag.

Kamertip: Parkeergarage op loop afstand. €17,00 per dag. Bij hotel €25,00 per dag. Maar deze was vol.
Datum van verblijf: september 2023
Hotel- cmanager, Owner van B&B Hotel Antwerpen Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2023

Beste Simon,
Bedankt dat u de tijd nam voor deze beoordeling.

We zijn blij te horen dat u ons hotel een prima keuze vond voor uw bezoek aan Antwerpen en dat u tevreden was met de locatie op loopafstand van het centrum. Het is fijn om te weten dat u goed heeft geslapen en dat u de mogelijkheid om uw favoriete tv-zender te streamen vanaf uw telefoon op prijs stelde. Ook zijn we blij dat u de gratis koffie en thee in de lobby heeft kunnen waarderen.

We begrijpen uw opmerking over de parkeergarage en het spijt ons dat deze vol was tijdens uw verblijf. Hoewel we geen reserveringen vooraf kunnen maken, zijn er inderdaad alternatieve parkeerplaatsen in de buurt, zoals u al aangaf. We hopen dat dit geen al te groot ongemak voor u was. Wat betreft het ontbijt, we bieden een gevarieerd ontbijtbuffet aan met verschillende opties om aan de wensen van onze gasten te voldoen.

Hopelijk mogen we u nog eens verwelkomen. Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 30 augustus 2023

Uitstekende B&B gelegen in een vrij nieuw gebouw op Antwerpen Zuid in een buurt die duidelijk in volle ontwikkeling is. Ideaal als je, net als wij, naar een feestje in die buurt moet. De kamers zijn erg proper en de bedden zeer comfortabel met meerdere kussens ter beschikking. De badkamer was modern met een goeie douche.

Het ontbijt 's ochtends was goed met zowel koude als warme opties en heel lekkere yoghurt.

Het personeel is erg vriendelijk en staat klaar om op al jouw vragen te antwoorden.

Zou hier zeker opnieuw overnachten.

Datum van verblijf: juni 2023
Hotel- cmanager, Owner van B&B Hotel Antwerpen Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2023

Beste Carolien,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamers en het comfort van de bedden. Het is fijn om te weten dat u de moderne badkamer en de goede douche heeft gewaardeerd. Ons ontbijt is inderdaad ontworpen om een evenwichtige maaltijd te bieden met zowel koude als warme opties, en we zijn blij dat u de yoghurt lekker vond. Ons personeel streeft ernaar om vriendelijk en behulpzaam te zijn, en we zijn blij dat ze aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Graag tot een volgende keer!