Agoda.com
Hotels.comUS$ 68
TravelocityUS$ 68
HurbUS$ 99
Beoordeeld op 26 december 2021 via mobiele applicatie

Eenvoudig hotel aan de rand van het stadscentrum. Wij hadden een familiekamer voor 3 volwassenen en een kind. Kamer is erg klein voor 4 personen, met een erg kleine badkamer. Douche is klein, maar goed. Badkamervloer wordt tijdens het douchen wel nat doordat het douchescherm wat aan de korte kant is. Wastafelkraan staat niet goed boven de wasbak, waardoor het hele wastafelmeubel nat wordt tijdens gebruik van de kraan. Het is aan te bevelen om uw badtas niet op hetwastafelmeubel te plaatsen. De bedden in de slaapkamer zijn vreselijk hard; een houten plank met daarop een matras. Voor deze prijs hadden wij wel een iets betere kwaliteit bed verwacht, want dat is toch waar het uiteindelijk in een hotel om draait. Daarnaast is de luchtbehandeling in de kamer slecht te regelen; de hele nacht wordt er een luchtstroom de kamer in geblazen, welke op een gegeven moment aardig begint te irriteren. Zelfs in de uit-stand blijft de luchtbehandelingsinstallatie lucht blazen. Het ontbijt in het hotel is goed, maar zeer eenvoudig. Wij hadden 3 nachten in dit hotel geboekt, maar zijn na 2 slapeloze nachten naar huis gegaan en hebben onze trip in Antwerpen vervroegd afgebroken. Het personeel bij de receptie is vriendelijk en correct. Uiteindelijk hebben wij restitutie aangeboden gekregen, omdat wij een nacht minder in het hotel hebben verbleven.

Datum van verblijf: december 2021
Hotel- cmanager, Owner van B&B Hotel Antwerpen Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2021

Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.

Het spijt ons dat de grootte van de badkamer en het comfort van jullie kamer niet aan jullie verwachtingen voldeed. Hopelijk kon ons goed ontbijt en de gastvrijheid van ons team toch wat goedmaken. Onze excuses dat jullie niet zo goed hebben kunnen slapen door de matrassen en de luchtregeling, we nemen deze opmerkingen mee en bespreken ze intern. Zo een dingen mogen jullie altijd melden aan de receptie zodat we het ter plaatse kunnen oplossen. We hopen dat jullie verblijf verder is meegevallen.

Met vriendelijke groeten en fijne feestdagen,

Isabelle Corthals, Front Office Manager

Beoordeeld op 6 september 2021

Door de ligging aan de rand van het stadscentrum en in de nabijheid van de ring is het hotel zeer makkelijk bereikbaar met eigen vervoer, er is tevens een tramhalte op wandelafstand. In de buurt is voldoende horeca. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Het hotel is kraaknet. De parkeerplaatsen in de kelder zijn zeer ruim en makkelijk toegankelijk.
De (bad)kamers zijn zeer klein, ze doen meer denken aan de kajuit van een schip dan aan een hotelkamer, er is amper plaats voor één koffer. De kamerfaciliteiten zijn beperkt; er is geen safe op de kamer, aan één kant van het bed is geen stopcontact. Het ontbijt is lekker en voldoende doch verwacht geen uitgebreid buffet.

Datum van verblijf: september 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van B&B Hotel Antwerpen Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2021

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback, we appreciëren dit ten zeerste.

Wij zijn blij dat u de vriendelijkheid van onze medewerkers en onze netheid optimaal vond! Jammer dat de badkamer aan de kleine kant was voor u. Hopelijk zorgde dat voor geen al te groot ongemak.

Graag tot nog eens.
Met vriendelijke groeten,

Isabelle Corthals, Front Office Manager

Beoordeeld op 29 januari 2020

In september 2019 voor het eerst overnacht in dit hotel. Toen ook een beoordeling geschreven. Beoordeling toen 3 sterren, omdat het ontbijt niet werd bijgevuld en de tafels niet werden schoongemaakt.
Toch i.v.m. locatie weer een nacht geboekt. Van ontvangst tot vertrek was iedereen weer super vriendelijk. Kamer eenvoudig, maar schoon. Alles wat je nodig hebt is er.
Het ontbijt was goed. Er werd tijdig bijgevuld en de tafels werden schoongemaakt door ook daar weer vriendelijke medewerkers. Iedereen bedankt voor het prettig verblijf en ik kom zeker weer terug.

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Roxana Barbierita, Hotel Manager van B&B Hotel Antwerpen Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2020

Beste Wilma,

Hartelijk dank voor deze uitstekende beoordeling!
We lezen met veel plezier dat u ons een tweede kans heeft gegund en dit u thans goed is bevallen.
Wat goed ook dat de verbeteringen bij het ontbijt buffet u niet ontgaan zijn en uw verdere verblijf zo naar wens is geweest en bovendien u graag nog eens terugkomt!
Graag tot snel!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 9 november 2019 via mobiele applicatie

Op ca 15 minuten lopen van het centrum vind je in een relatief nieuw deel van de stad dit hotel. Een jaar geleiden geopend en alles is als nieuw. Vriendelijke receptie.
Kamers zijn prima, niet luxe, maar dat mag je ook niet verwachten voor deze prijs.
Alles ziet er netjes uit. Ruime kamers.

Parkeergarage onder het hotel (17,50 per nacht). Laadpalen voor elektrische autoS zijn beschikbaar!

Datum van verblijf: november 2019
Hotel-cmanager, Roxana Barbierita, Hotel Manager van B&B Hotel Antwerpen Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2019

Beste Koen,
bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u tevreden was over onze ligging en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de vriendelijkheid van ons personeel als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!

Ons team dankt u voor het compliment en hoopt u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 13 oktober 2019

Super net, strak, mooi, rustig gelegen, betaalbaar, ...personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Een ontbijt met ruime keuze dat regelmatig werd aangevuld. Lekkere koffie- zelfs tijdens de dag kun je er gratis koffie en thee drinken , en krijg je er een koffiekoekje bij. 's Morgens checkten we uit maar lieten onze bagage staan tot later en toen ook werd nog koffie aangeboden. Het enige minpuntje: de wifi was een ramp in onze kamer.

Datum van verblijf: oktober 2019
Hotel-cmanager, Roxana Barbierita, Hotel Manager van B&B Hotel Antwerpen Zuid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2019

Beste Colette,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel, ons uitgebreid ontbijt en de gratis thee en koffie. Leuk ook dat u de professionaliteit van ons personeel benadrukt, we delen de complimenten zeker met ons team. Het spijt ons dat de wifi niet naar behoren werkte op de kamer. U kan dit steeds melden tijdens uw verblijf en dan zorgen wij meteen voor een gepaste oplossing.

Graag tot een volgende keer!