“Pizza”

20:00
OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 226 van 1.869 Restaurants in Antwerpen
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
6 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant, het was op de avond van ons bezoek niet erg druk maar desalniettemin wel gezellig. Pizza’s zijn uitstekend.

Datum van bezoek: juni 2019

10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen met z'n vieren binnen. De bazin liep voor ons uit en kon nog net haar hand richting een tafel brengen en liep snel door. Het was niet druk. Binnen ziet het er oud uit. De pizza's komen uit de oven de rest met een lift van boven. We bestelden 3 pizza's en een bord pasta. Na 45 minuten maar even gevraagd of ze ons waren vergeten. Nee dat was niet zo maar de keuken boven moest de pasta maken en die zou aangeven als de pizza's de oven in konden. Ze kwamen er zo aan. En dat was ook zo. De pasta kwam alsnog 5 minuten na de pizza's. De pizza's waren redelijk, niet smaakvol en karig belegd en pasta was lekker. De pizzabakker schreeuwt door de zaak en bij het weggaan werd niets gezegd behalve door één bediende waar de pizzabakker naar schreeuwt.

Datum van bezoek: juni 2019
8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een doorsnee Italiaan, maar wel met een uitstekende keuken. Dit zowel voor de pasta's als pizza's. Het beste adres voor een korte werklunch aan het station. Zeer gezellig, vriendelijk personeel.

25 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Even binnen stappen op zaterdag avond. Eten was super lekker. Vlotte bediening. Zonder franjes Echte Italiaan

13 mei 2019 beoordeeld

Isola Sarda was een paar jaar geleden nog een authentiek restaurant waar de baas parmantig zijn scepter zwaaide. De bazin die we nu troffen deed haar best, maar kon die charme niet evenaren. Ze was wel vriendelijk. De overdaad aan toeristen, hoewel onoverkomelijk, heeft het restaurant geen goed gedaan. De pizza's van mijn zoons, een Hawaii en een Speciale waren nog goed, maar mijn Fruti Di Mare had weinig smaak. Hij was wel aangekleed met enige schelpen maar die waren grotendeels leeg, en wat ik daar nog in aantrof was smakeloos. De drank is prijzig, en de speciale koffies zijn zelfs belachelijk duur (Euro 10,50). Je kan het absoluut slechter treffen in Antwerpen, maar karakter is hier onmiskenbaar ingeruild voor geld.

Reizigers die ISOLA SARDA bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In ISOLA SARDA geweest? Deel je ervaringen!